خرید خانه 100 متری در رامسر چقدر آب می‌خورد؟

خرید خانه رامسر_کاماپرس
ژیوار

با افزایش نرخ خانه در تهران خیلی‌ها به فکر مهاجرت و خرید خانه در شمال کشور افتاده‌اند، بااینکه این افزایش قیمت ملک در سطح کشور دیده می‌شود اما تفاوتی جزئی بین تهران و شمال وجود دارد. یکی از زیباترین مقاصد شمال کشور رامسر است که می‌تواند با توجه به بودجه شما محل خوبی برای زندگی باشد.

کاماپرس در این گزارش قیمت خانه‌های 100 متری این شهر را بررسی می‌کند.

یک خانه زیبا نزدیک دریا

در بلوار معلم رامسر که به منطقه اعیان‌نشین معروف است یک واحد آپارتمان 100 متری نوساز با دو اتاق‌خواب متری 50 میلیون قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه همکف قرار دارد و نیازی به استفاده از آسانسور ندارید. این ملک طبق نظر مشاورین املاک منطقه یک میلیارد و پانصد زیر قیمت فروخته می‌شود. فاصله اینجا با دریا ۲ دقیقه و گرمایش واحد از کف است. علاوه بر یک خواب مستر بزرگ، کمد دیواری اتاق‌ها نیز هایگلاس انتخاب‌شده‌اند. ساختمان کاملاً مهندسی و شخصی‌ساز است در دکوراسیون آن بهترین متریال روز استفاده‌ شده‌ است. با خرید این ملک شما صاحب یک روف گاردن با دید روبه‌دریا و جنگل می‌شوید. قیمت تمام‌شده این آپارتمان میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید:

یک آپارتمان در منطقه‌ای آرام

یک واحد 95 متری در بلوار طالقانی رامسر موجود است که 3 سال از عمر آن می‌گذرد. این واحد 2 خوابه و در یک آپارتمان 5 طبقه واقع‌شده است. ملک موردنظر در طبقه دوم است ولی دسترسی به آسانسور دارد. علاوه بر این پارکینگ و انباری هم در سند موجود است. ملک در کوچه‌ای بن‌بست و ساکت واقع‌شده و نورگیری عالی از شمال و جنوب دارد و در ساخت خانه از متریال برند روز استفاده کرده‌اند. درنهایت قیمت تمام‌شده ملک 4 میلیارد و 500 میلیون تومان است. قیمت هر متر این آپارتمان 47 میلیون 398 هزار تومان است.

دریان سفر امید

خانه با ویو ابدی دریا

صد متر آپارتمان نوساز در محله بلوار راهب واقع در طبقه سوم با متری 65 میلیون قابل خریداری است. این آپارتمان 6 واحده و در هر طبقه 2 واحد دارد. ملک موردنظر در طبقه سوم با آسانسور است. شما با خرید این خانه ویو ابدی دریا را خواهید داشت. گرمایش ساختمان از پکیج و سرمایش آن اسپلیت است. کف‌پوش‌های خانه سرامیکی و اتاق‌ها دارای کمد دیواری‌های بزرگ و جادار هستند. قیمت کل این واحد 6 میلیارد و 500 میلیون تومان است. این ملک پارکینگ و انباری هم دارد.

خانه‌ای با پنجره‌های بزرگ و نورگیر

آپارتمانی در قلب مرکز شهر رامسر با متراژ 101 متر دارای دو خواب در طبقه دوم ساختمانی خلوت و کم واحد به قیمت 5 میلیارد تومان برای فروش گذاشته‌شده است. این ساختمان کلاً ۳ طبقه و هر طبقه ۲ واحد در کل ۶ واحد دارد. پارکینگ و انباری اختصاصی است و برای رفت و آمد به طبقات بالا دسترسی به آسانسور هم وجود دارد. از مزایای این ملک داشتن پنجره‌های قدی و نورگیری عالی است. کف ساختمان از کف‌پوش و کابینت‌ها MDF است. داشتن تراس مسقف از دیگر مزایای این واحد به شمار می‌آید. ساختمان در کوچه‌ای بن‌بست و فوق‌العاده دنج و آرام قرار دارد. قیمت هر مترمربع این ملک 49 میلیون و 504 هزار تومان و ساخته شده در سال 1397 است.

خرید خانه رامسر_کاماپرس

یک واحد آپارتمانی نزدیک تله‌کابین رامسر

واحدی ۹۵ متری نزدیک خیابان اصلی و ساحل ساخت سال 1393 به قیمت 3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای فروش گذاشته‌شده است. از مزایای این ملک نزدیکی تا ساحل بافاصله ۱۵۰ متری است. همچنین فاصله تا تله‌کابین رامسر ۱ کیلومتر بیشتر نیست. کل ساختمان ۴ واحد در ۴۰۰ مترمربع زمین بناشده و هر طبقه 2 واحد دارد. شما با خرید این ملک صاحب یک تراس بزرگ با دید دریا و کوه می‌شوید. همچنین می‌توانید از 2 اتاق‌خواب با یک مستر بزرگ بهره‌مند شوید و به دلیل داشتن پارکینگ مسقف هیچ نگرانی برای ماشین وجود ندارد. البته این ملک فاقد آسانسور است.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز