خرید خانه و باغ ویلا در مهرشهر کرج تنها با 5 میلیارد

مهرشهر کرج-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از محله‌های لوکس کرج، مهرشهر در غرب آن است که ۵ فاز دارد؛ فاز ۱ تا ۳ به بلوار شهرداری شناخته می‌شود و به وسیله دو خیابان کمربندی و ارم محصور شده است. این محله خانه‌هایی با معماری‌های خاص دارد و البته بافت ویلایی خود را هم حفظ کرده است. تا سال‌ها قبل مهرشهر یکی از شهرهای اطراف کرج به شمار می‌رفت اما حالا جزیی از مناطق اصلی کرج محسوب می‌شود.

قیمت خانه و آپارتمان در بلوار شهرداری از سایر محله‌های کرج بالاتر است اما در مجموع با ۵ میلیارد تومان به راحتی می‌توان در مهرشهر خانه‌ای درخور خرید؛ برای نمونه یک آپارتمان ۹۶ متری نوساز و فول امکانات ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، چند خانه تا 5 میلیارد تومانی در مهرشهر کرج را معرفی می‌کند.

فاز ۴ مهرشهر واحدی نوساز

یک آپارتمان تازه ساخت دو خوابه در فاز ۴ مهرشهر حدودا متری ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود‌. یعنی برای واحدی ۸۰ متری فول امکانات (آسانسور، پارکینگ و انباری) باید ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان داشته باشید. در آگهی فروش این ملک، خوش نقشه و خوش مسیر بودن توسط مالک ذکر شده و این را هم اضافه‌ کرده که این واحد را می‌توان تا ۶۵۰ میلیون تومان رهن کامل داد.

مهرشهر کرج-کاماپرس

سه خواب و بازسازی شده در مهرشهر

در فاز یک مهرشهر، خرید آپارتمانی ۱۱۷ متری ۱۳ سال ساخت بازسازی شده، متری ۳۸ میلیون تومان با قیمت تمام شده ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان درمی‌آید. این واحد ۳ خوابه که در طبقه سوم واقع شده، دارای پارکینگ، آسانسور و انباری است. در توضیحات این آگهی هم نگهبانی ۲۴ ساعته، رو به فضای سبز شهرک، کابینت هایگلاس و سینک گرانیتی نوشته شده است. مالک این نکته را هم ذکر کرده که در زمان معامله تخفیف خوبی خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

۹۰ متری با سند تک‌برگ در مهرشهر

اگر در فاز ۴ مهرشهر به دنبال آپارتمانی ۹۰ متری دو خواب هستید، باید ۴ میلیارد تومان برای خرید آن هزینه کنید. یکی از آگهی‌های این فاز با متراژ ذکر شده آپارتمانی ۷ سال ساخت در طبقه سوم و دارای آسانسور و انباری است، اما پارکینگ ندارد. این واحد به گفته فروشنده سند تک‌برگ هم دارد.

خرید باغ ویلایی نوساز در مهرشهر

باغ ویلایی ۳۰۰ متری با زیربنای ۱۰۰ متر، سه سال ساخت در فاز چهار حدودا متری ۱۶ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این ویلای دو خوابه فول امکانات است و در توضیحات آن استخر بزرگ کاشی، کلید نخورده، محوطه سازی و مناسب تفریح و سرمایه گذاری عنوان شده است. قیمت تمام شده این ملک ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان درمی‌آید.

مهرشهر کرج-کاماپرس

ویلای ۵۰۰ متری زیر قیمت منطقه مهرشهر

یکی دیگر از ویلاهای مهرشهر کرج در فاز یک، ۱۱۰ متر زیربنا دارد و متراژ زمین هم ۵۰۰ متر است. این ویلا دو خواب، استخر چهارفصل با تصفیه فعال، درختان مثمر، لوکیشن عالی، پارکینگ، انباری و بالکن دارد. مالک قیمت این ویلا را زیر قیمت منطقه اعلام کرده و عدد ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی را برای فروش در نظر گرفته است.

واحدی مناسب خانواده‌های کم جمعیت

اگر به دنبال واحدی نقلی در فاز سه مهرشهر هستید، برای آپارتمانی ۶۳ متری فول امکانات باید حدودا متری ۶۵ میلیون تومان هزینه کنید. یکی از آگهی‌های فروش با این مشخصات در طبقه دوم واقع شده و از ویژگی‌های آن، دسترسی محلی عالی و خوش نقشه بودن را می‌توان نام برد. قیمت تمام شده این واحد دو خوابه ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : شیش دنگمسکن صدف
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خرید خانه و باغ ویلا در مهرشهر کرج تنها با 5 میلیارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز