جدیدترین قیمت خرید خانه در مشهد

خرید خانه در مشهد - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشهد یکی از پرجمعیت‌ترین کلانشهرهای ایران محسوب می‌شود که در طول سال مملو از گردشگران است. اگر تصمیم به خرید خانه در مشهد گرفته‌اید، بهتر است با محله ها و مناطق مختلف آن آشنا شوید.

کاماپرس در این گزارش به معرفی برخی محله های این شهر پرداخته است.

بهترین محله‌ها برای خرید آپارتمان در مشهد

در صورتی که بودجه مناسب در اختیار دارید و دوست دارید که در محله‌های گران‌قیمت و خوش‌نشین مشهد اقدام به خرید خانه کنید، باید در بین چند منطقه و محله این شهر که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، به دنبال خانه و آپارتمان موردنظر خود بگردید. این محله‌ها علاوه بر داشتن امکانات بسیار خوب شهری به منظور سرمایه‌گذاری نیز مناسب هستند؛ چرا که رشد قیمتی مناسبی نسبت به سایر نقاط مشهد دارند.

از بین محله های گران‌قیمت مشهد می‌توان به منطقه احمدآباد، بلوار سجاد و محله هاشمیه اشاره کرد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

خرید آپارتمان در احمدآباد مشهد

احمدآباد شامل چندین خیابان با خانه‌ها و آپارتمان‌های لوکس است. بیشتر مراکز خرید مدرن، شرکت‌های بزرگ و امکانات رفاهی و تفریحی مشهد در این محله واقع شده‌ است. برای نمونه بیمارستان مجهز قائم در احمدآباد ساخته شده است. در این منطقه آپارتمان‌سازی رشد زیادی داشته اما خانه ویلایی نیز برای خرید وجود دارد. میانگین قیمت خرید خانه در احمدآباد مشهد حدودا 85 میلیون تومان است.

خرید آپارتمان در بلوار سجاد مشهد

بلوار سجاد یکی از مناطق مرفه‌نشین و از محله‌های اصیل و قدیمی مشهد محسوب می‌شود. برج‌های زیادی در این محله لوکس ساخته شده و امکانات تفریحی خوبی به ‌ویژه برای کودکان مهیا است. میانگین قیمت خرید آپارتمان در بلوار سجاد مشهد حدودا 90 میلیون تومان می‌باشد.

خرید آپارتمان در هاشمیه مشهد

محله هاشمیه نیز دارای برج‌های بسیار لوکسی است که آن را برای خرید آپارتمان در مشهد بی‌رقیب کرده است. هتل‌ها و مراکز تفریحی بسیار خوبی در این منطقه به وجود آمده است تا هاشمیه را به محله‌ مورد علاقه جوانان تبدیل کند. این محله قبلا یک منطقه روستایی در کنار کوه بود و کوهستانی بودن منطقه باعث شده که هاشمیه دارای آب و هوای مناسبی باشد. متوسط قیمت خرید خانه در محله هاشمیه مشهد حدودا 65 میلیون تومان است.

خرید خانه در مشهد - کاماپرس

محله‌های متوسط شهر مشهد برای خرید خانه

در صورتی که بودجه بالایی برای خرید خانه در مشهد ندارید، بهتر است به سراغ محله‌های متوسط این شهر در مناطق خوب و رو به رشد بروید. این محله‌ها معمولا بافت تاریخی و قدیمی‌تری دارند.

از محله‌های متوسط برای خرید آپارتمان در مشهد می‌توان به مصلی، پایین خیابان و محله سرافرازان اشاره کرد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

خرید آپارتمان در محله مصلی مشهد

مصلی فاصله کمی تا حرم امام رضا (ع) دارد. ساخت و ساز در این محله رونق زیادی دارد و می‌توان آپارتمان‌های خوبی با قیمت متوسط در این منطقه پیدا کرد. میانگین قیمت خرید آپارتمان در مصلی و محله پایین خیابان حدودا 35 میلیون تومان است.

خرید آپارتمان در سرافرازان مشهد

سرافرازان یکی از محله‌های خوب و متوسط برای خرید آپارتمان در مشهد محسوب می‌شود. هر ساله آپارتمان‌های جدید و مدرنی در این منطقه ساخته می‌شود. این محله در منطقه 9 شهرداری و در غرب مشهد قرار دارد. سرافرازان به میدان حر، بلوار سرافرازان، بلوار پیروزی و بلوار دلاوران محدود شده است. میانگین قیمت خرید آپارتمان در محله سرافرازان مشهد حدودا 40 میلیون است.

خرید خانه در مشهد -کاماپرس

خرید خانه و آپارتمان ارزان در مشهد

اگر بودجه کمی برای خرید آپارتمان در مشهد در اختیار دارید، بهتر است به سراغ مناطق ارزان‌قیمت‌تر مانند برخی محله‌های اطراف حرم، بلوار توس و خواجه ربیع که دارای بافت قدیمی‌تری هستند، بروید.

خرید خانه در مشهد با جستجو در سایت‌های ملکی

در صورتی که قصد خرید خانه در مشهد را دارید، راحت‌ترین روش برای پیدا کردن ملک دلخواه و اطلاع از قیمت خرید خانه، استفاده از خدمات سایت‌های اینترنتی در حوزه املاک است. این سایت‌ها آگهی‌های خرید و فروش خانه در محله های مختلف را منتشر می‌کنند. سایت ملکی دلتا یکی از سایت‌های بسیار خوب برای مشاهده آگهی‌های متنوع خرید آپارتمان در مشهد است.

انتهای پیام

مرتبط با : دلتا
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز