خرید تشک کشتی برای باشگاه ‌ها چقدر هزینه دارد؟

خرید تشک کشتی- کاماپرس
ژیوار

کشتی یکی از قدیمی‌ترین ورزش‌های جهان است و از تمرینات عالی برای عضلات بالاتنه و پایین تنه به حساب می‌آید. کشتی به دلیل نیاز به تصمیم گیری و عکس العمل سریع از ورزش‌های چالش برانگیز به شمار می‌رود. لازمه یک تمرین و مسابقه با کیفیت در کنار عوامل مهم دیگر داشتن یک تشک کشتی با کیفیت به عنوان جزء اصلی این ورزش است. یک تشک کشتی مناسب باید ایمنی فرد در برابر ضربات و صدمات احتمالی را تضمین کند. باشگاه‌ها می‌بایست محیط تمرینی خود را به منظور کاهش خطرات با بهترین تشک‌ها تجهیز کنند.

چرا کیفیت تشک کشتی مهم است؟

انتخاب یک تشک کشتی مناسب تاثیر فوق‌العاده‌ای بر کیفیت عملکرد فرد حین تمرین و مسابقه خواهد داشت. خرید تشک کشتی با کیفیت باعث می‌شود تا فرد به جای تمرکز بر درد ناشی از صدمات به راحتی بر روند تمرین تمرکز داشته باشد.

تشک کشتی خوب در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و به همین دلیل از لغزش افراد حین تمرین و مسابقه جلوگیری می‌کند. ضخامت بالای تشک‌ها باعث می‌شود تا صدمات و درد ناشی از افتادن فرد در کشتی کاهش پیدا کند.

تشک کشتی - کاماپرس

نکات مهم هنگام انتخاب تشک کشتی

پیش از انتخاب تشک کشتی مناسب افراد باید اولویت‌ها و فضای مورد استفاده آن را مشخص کنند. تشک کشتی با کیفیت باید ضخامت کافی برای محافظت از بدن را داشته باشد. با این حال تشک‌های نازک حمل آسان‌تری در مقابل تشک‌های ضخیم دارند. هم‌چنین اندازه تشک به نیاز کشتی‌گیر و فضای آن بستگی دارد. تشک‌های کشتی معمولا از فوم ساخته شده و رنگ‌های متنوعی دارند.

دریان سفر امید

در باشگاه‌ها معمولا از تشک‌های بزرگ استفاده شده و این تشک‌ها به صورت دائم بر روی زمین قرار می‌گیرند. در حالی که برای فضاهای محدود از تشک‌های کوچک و رولی استفاده می‌شود. این تشک‌ها به راحتی باز و بسته شده و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. یک تشک مناسب برای کشتی می‌بایست در برابر سوراخ شدن مقاوم بوده و به خوبی در برابر ضربات از فرد محافظت کند.

ابعاد مناسب تشک کشتی

تشک کشتی به ابعاد مختلف مناسب مدرسه، دانشگاه، جهانی و تمرینی تقسیم می‌شود. افراد برای تمرین می‌توانند از تشک‌های کوچک در ابعاد 3 تا 3.5 متری استفاده کنند. تشک کشتی مدرسه‌ای می‌بایست ابعاد 11 متر و تشک دانشگاهی باید محیطی هشت متر و ابعاد 12 متر را داشته باشد. محیط تشک استاندارد جهانی 7 متر و ابعاد 12 متر دارد. هم‌چنین ضخامت هر تشک کشتی باید بین 5 تا 7 سانتی متر متغیر باشد.

قیمت تشک کشتی

هزینه خرید تشک کشتی به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی مانند اندازه، جنس و ضخامت تاثیر زیادی در تعیین قیمت تشک کشتی دارد. معمولا تشک‌های ضخیم به دلیل محافظت بیشتر قیمت بالاتری دارند.

قیمت تشک کشتی بسته به مواردی مانند وزن، کیفیت و گارانتی نیز متفاوت است. گارانتی همچنین عامل مهمی در تضمین کیفیت محصول به حساب می‌آید. انتخاب تشک یک تکه و چند تکه یا رولی تاثیر زیادی در تعیین قیمت آن دارد.

تشک کشتی - کاماپرس

انواع تشک کشتی برای باشگاه‌ها

تشک‌های کشتی به دو سبک قدیمی و مدرن تقسیم می‌شوند. تشک‌های سنتی به صورت یک‌تکه یا قسمت‌های بزرگ و سنگین ساخته می‌شود. تشک‌های مدرن سبک وزن بوده و به راحتی در کنار هم و بر روی زمین تنظیم می‌شوند.

تشک‌های تاشو برای استفاده خانگی یا مدارس مناسب بوده و به راحتی باز و بسته می‌شوند. تشک کشتی مدرسه‌ای از کوچک‌ترین تشک‌ها به حساب می‌آید. به طور کلی تشک‌های کشتی عایق صدا ایجاد کرده و به همین دلیل در خانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دیگر موارد استفاده از تشک کشتی

تشک‌های کشتی در ورزش‌های دیگر مانند ژیمناستیک و بوکس استفاده می‌شوند. این تشک‌ها محافظت عالی برای انواع فعالیت‌های ورزشی داشته و حتی برای ورزش در خانه یا سالن بدنسازی مناسب هستند.

خرید انواع تشک کشتی از کیاورزش

کیاورزش تولید کننده انواع تجهیزات ورزشی است که بهترین محصولات را بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌کند. افراد می‌توانند تشک کشتی را برای استفاده در باشگاه و خانه با بهترین قیمت از مجموعه کیاورزش خریداری کنند.

افراد برای اطلاع از قیمت تشک کشتی و خرید آن می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس https://kiavarzesh.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیاورزش
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان