خرید آپارتمان 90 متری در خیابان هنگام تهران چقدر آب می‌ خورد؟

خرید-خانه-خیابان-هنگام
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خیابان هنگام در نزدیکی پارک جنگلی لویزان، شیان و یاس فاطمی قرار دارد، برای همین شاید بتوان گفت، هنگام، جزو خیابان‌های خوب تهران محسوب می‌شود. چون علاوه بر نزدیکی با طبیعت وسط شهر، دارای دسترسی خوب محلی هم است.

کاماپرس در این گزاش قصد دارد هزینه آپارتمان 90 متری در خیابان هنگام را مورد بررسی قرار دهد.

خرید خانه بالای 80 متر در هنگام

*در حوالی خیابان هنگام خانه‌ای 86 متری، با دو اتاق خواب، پارکینگ و انباری برای فروش آگهی شده است. نمای این خانه کاملا از سنگ است و حتی کف تمام واحدها دارای کفپوش سنگ است. همچنین در تمام نقاط ساختمان دوربین مدار بسته وجود دارد تا امنیت ساکنان برقرار باشد. از دیگر امکانات این خانه می‌توان به آسانسور، آیفون تصویری، رادیاتور، تراس، درب ضد سرقت و سیستم تهویه هوا اشاره کرد. در هر طبقه از این ساختمان دو واحد ساخته شده و این خانه در طبقه سوم قرار دارد. خانه‌ مذکور با قیمت متری 95 میلیون فروخته می‌شود که جمع کل آن 8 میلیارد و 170 میلیون تومان خواهد شد.

خانه-خیابان-هنگام-کاماپرس

*خانه دیگری در همان اطراف به فروش می‌رسد. این خانه 87 متری، دو اتاق خواب و نمای کاملا سنگ دارد. این ساختمان پنچ طبقه و هر طبقه هم دارای چهار واحد است. از دیگر امکانات این خانه‌ 17 سال ساخت باید به سیستم گرمایشی و سرمایشی، کابینت‌های ام‌دی‌اف، دوربین مدار بسته، پارکینگ، انباری و حمام مستر اشاره کرد. طبق آگهی این آپارتمان بسیار خوش نقشه بدون یک سانت پرتی، با نورگیر عالی و 36 متر پذیرایی، 6 میلیارد و 800 میلیون تومان فروخته می‌شود که حدودا متری 78 میلیون ارزش دارد.

بیشتر بخوانید:

*با چرخی در بین آگهی‌های فروش منطقه هنگام، خانه‌ای  86 متری دیگری به چشم می‌خورد. این خانه‌ دو اتاق خوابه دارای پارکینگ، انباری و اسانسور است. دیوارهای داخل خانه همه با کاغذ دیواری دیزاین شده که نمای جالبی دارد. این خانه علاوه بر سیستم گرمایشی و سرمایشی، درب ضد سرقت و حمام مستر، دارای دوربین مداربسته‌های سراسری در ساختمان است. این ساختمان 16 سال ساخت، دارای پنچ طبقه است که در هر طبقه چهار واحد قرار دارد. این خانه متری 85 میلیون و در کل حدود 7 میلیارد و 300 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

خرید خانه 90 متری در هنگام

*خانه‌ای 92 متری به صورت فروش فوری در همین حوالی آگهی شده است. این خانه دو اتاق خواب و کف کامل سرامیک با قدمت 30 سال ساخت است. از امکانات این واحد می‌توان به کابینت فلزی، آجر نمای گری و پارکینگ اشاره کرد. این خانه در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه‌ای قرار دارد و در هر طبقه هم دو واحد زندگی می‌کنند. این خانه زیر قیمت منطقه به فروش می‌رسد و متری 66 میلیون تومان است که برای خرید آن باید حدود 6 میلیارد تومان هزینه کنید.

*یکی از خانه‌های همین حوالی با 90 متر، دو خواب و دارای پارکینگ و انباری برای فروش در سایت‌های خرید خانه آگهی شده است. این خانه‌ 30 سال ساخت دارای کابینت‌هایی از جنس ممبران، کف کامل سرامیک، گاز رو میزی و کاغذ دیواری است.  این خانه در طبقه سوم قرار دارد و کاملا بازسازی شده است. هر متر از این خانه 78 میلیون تومان قیمت دارد که ارزش کلی آن 7 میلیارد تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : پست ملکدیوارشیپور
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز