خداحافظی شوکه کننده کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن

خداحافظی شوکه کننده کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن
ژیوار

پس از شکست پاری سن ژرمن در مقابل دورتموند و حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می‌رفت که امباپه نظر نهایی خود درباره آینده‌اش را اعلام کند که همین اتفاق هم افتاد، کیلیان امباپه اعلام کرد که در پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک می‌کند.

به گزارش کاماپرس، در اواسط فصل نیز رسانه‌های معتبر تأیید کرده بودند که او در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ از پاری سن ژرمن جدا شده و به رئال مادرید می‌پیوندد.

در این شرایط امپابه با انتشار ویدئویی ۴ دقیقه‌ای در شبکه‌های اجتماعی علنا اعلام کرد که این آخرین فصل حضور او در پاری سن ژرمن است و این یکشنبه مقابل تولوز در لیگ یک آخرین بازی این بازیکن در پارک دو پرنس خواهد بود.

امپابه در این ویدیو گفت: می‌خواستم به همه بگویم که امسال آخرین سال حضور من در پی‌اس‌جی است و قصد تمدید قرارداد را ندارم. ماجراجویی من تا چند هفته دیگر به پایان می‌رسد و آخرین بازی‌ام را در پارک دو پرنس در روز یکشنبه انجام خواهم داد.

او ادامه داد: احساسات زیادی وجود دارد، سال‌های زیادی که من افتخار داشتم عضو بزرگترین باشگاه فرانسه باشم به من اجازه داد تا به اینجا برسم و اولین تجربه خود را در یک باشگاه باسابقه داشته باشم. من به عنوان یکی از همن مردم، تحت فشار و برای رشد، همراه با برخی از بزرگ‌ترین قهرمانان تاریخ، با وجود تمام افتخارات و اشتباهاتی که مرتکب شدم، رشد کرده‌ام.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

این فوق ستاره فرانسوی ضمن تشکر از هم‌تیمی‌ها، مربیان، اعضای باشگاه پاری سن ژرمن و هواردان این تیم گفت: سخت است. هرگز فکر نمی‌کردم اعلام اینکه کشورم فرانسه و لیگ یک را ترک می‌کنم اینقدر سخت باشد اما بعد از هفت سال به این چالش نیاز داشتم.

به نقل از ورزش سه، پس از اعلام رسمی جدایی امباپه، جانلوکا دی‌مارزیو، خبرنگار معروف حوزه نقل و انتقالات، اعلام کرد که انتقال این بازیکن به رئال مادرید پس از فینال چمپیونزلیگ رسمی می‌شود.

خداحافظی شوکه کننده کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن-کاماپرس

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز