خبرهای جدید درباره کارت سوخت

ژیوار

محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت، اعلام کرد که با رفع مشکلات و موانع موجود برای صدور کارت سوخت، بالغ بر 40 هزار کارت صادر و تحویل پست داده شده است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از صادقی، عدم همکاری شرکت توسعه و پژوهش ناجی و مجموعه پست باعث ایجاد چالش‌هایی در ارائه خدمات اینترنتی کارت هوشمند سوخت شد. در حال حاضر با اصلاح دستی داده‌ها و پیگیری متعدد مشکلات، صدور و پاکت گذاری کارت‌ها اتفاق افتاده است. هم اکنون کارت‌های سوخت صادر و به پست تحویل داده شده‌اند. پیامک اطلاع رسانی که شامل بارکد پستی و رمزکارت سوخت است هم پنج‌شنبه قبل به مالکان خودرو ارسال شد. همچنین تمام کارت‌های هوشمند سوخت ثبت شده در سامانه اینترنتی طی یک هفته آینده به مالکان تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کارت سوخت از چه سالی دوباره روی کار آمد؟

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال 1398 مجددا اطلاعیه‌ای برای دریافت و فعال سازی کارت سوخت را صادر کرد. متقاضیان کارت سوخت برای درخواست آن باید به اپلیکیشن موبایل دولت همراه یا سایت رسمی خدمات دولت همراه مراجعه کنند. همچنین امکان درخواست کارت سوخت با شماره گیری کد دستوری #4* وجود دارد.

دریان سفر امید

سری جدید کارت‌های سوخت به صورت غیرحضوری قابل درخواست هستند تا افراد در هر شرایطی و به شکل آسان برای ثبت نام آن اقدام کنند.

لازم به ذکر است که تمامی کارت‌های سوخت خودروها و موتورسیکلت‌ها رمز مخصوص خود را دارد که شامل چهار شماره آخر کارت ملی مالک وسیله نقلیه است. با انتقال یا واگذاری وسایل نقلیه، شماره کارت سوخت تغییر پیدا می‌کند. در صورتی که به هر دلیلی رمز تغییراتی دارد یا فراموش شده است برای بازیابی آن باید با شماره 09627 تماس گرفت تا نشانی نزدیک‌ترین شعبه برای ارائه دوباره رمز به متقاضی اعلام شود.

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان