خانه های ارزان برای اجاره

ژیوار

بررسی معاملات مسکن نشان می‌دهد که برخی فایل‌ها در ماه آخر پاییز نسبت به تابستان قیمت پایین‌تری دارند اما علت آنکه خانه های ارزان برای اجاره ارائه شده‌اند چیست؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از دنیای اقتصاد، با توجه به تورم بالا در بازار اجاره‌بها، کاهش قیمت اجاره مسکن عجیب و سوال‌برانگیز است که می‌توان علت کاهش قیمت برخی اجاره‌بها نسبت به دیگر فایل‌ها را نامرغوب یا بی‌کیفیت‌تر بودن آن‌ها دانست. برخی فایل‌های نامرغوب که ماه‌های گذشته به اجاره نرفته و به اصطلاح رسوب شده‌اند این ماه با قیمتی ارزان‌تر از دیگر فایل‌ها اجاره داده می‌شوند. البته دلایل دیگری همچون عدم پارکینگ، عدم وجود آسانسور، واقع شدن فایل‌ها در طبقه همکف یا زیرهمکف نیز می‌تواند دیگر دلایل ارزانی آن‌ها باشد.

در ادامه سعی شده جدیدترین فایل‌های ارزان قیمت که برای اجاره عرضه شده‌اند بررسی شوند.

خانه‌هایی با رهن بیش از یک میلیارد تومان

خانه‌ای 178 متری در قلهک نرسیده به یخچال و خانه‌ای 150 متری در آجودانیه نرسیده به چهارم شرقی با یک میلیارد تومان رهن ارائه می‌شوند که به ترتیب 30 میلیون تومان و 45 میلیون تومان اجاره برای هر کدام مشخص شده است.

دریان سفر امید

مسکنی 130 متری در محدوده ولنجک کوچه 18 به قیمت یک میلیارد و 300 میلیون تومان رهن داده می‎شود. در این محدوده قیمت همچنین خانه‌ای 268 متری در نیاوران و در محدوده جمشیدیه با قیمت 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شده است.

رهن خانه با محدوده قیمت 500 میلیون تومان تا یک میلیارد

خانه‌ای 153 متری در توانیر و محدوده نظامی گنجوی با 15 میلیون تومان اجاره، 168 متر خانه در زعفرانیه واقع در سوداچی با 55 میلیون تومان اجاره، فایل 155 متری در شهرک غرب فاز 2 با 35 میلیون تومان اجاره، 92 متر خانه در سعادت آباد و در علامه شمالی با 13 میلیون تومان اجاره، 90 متر خانه در مجیدیه شمالی واقع در استاد حسن بنا شمالی با 7 میلیون تومان اجاره و خانه‌ای 110 متری در شریعتی روبروی حسینیه ارشاد با 18 میلیون تومان اجاره آگهی شده‌اند که رهن تمامی آن‌ها 500 میلیون تومان تعیین شده است.

خانه‌ای با 91 متراژ واقع در طرشت نرسیده به کوچه آران و خانه‌ای 73 متری در گلبرگ غربی خیابان صفایی به ترتیب با 550 میلیون تومان و 520 میلیون تومان رهن داده می‌شوند.

خانه‌ای با متراژ 133 متر که در سعادت آباد و بالاتر از میدان کاج واقع شده با 600 میلیون تومان رهن و 22 میلیون تومان اجاره ارائه شده و متقاضیان همچنین می‌‌توانند خانه‎ای 65 متری در نیاوران و محدوده کاشانک را با 650 میلیون تومان، رهن کنند.

برای خانه‌ای 130 متری در شهرک راه‌آهن و در بلوار اقاقیا ب 700 میلیون تومان رهن و 7 میلیون تومان اجاره تعیین شده است.

برای خانه‌ای 80 متری در آرژانتین واقع در بلوار بیهقی 5 میلیون و 500 هزارتومان اجاره تعیین شده  همچنین خانه‌ای 120 متری در بلوار ابوذر جنوبی واقع در پل ششم نیز برای رهن ارائه شده که میزان رهن هر دو فایل 750 میلیون تومان است. خانه‌ای 150 متری در جمالزاده شمالی و بالاتر از کشاورز 780 میلیون تومان رهن داده می‌شود.

متقاضی خانه 168 متری در زعفرانیه واقع در آصف باید  800 میلیون تومان رهن و 40 میلیون تومان اجاره بپردازد.

خانه‌هایی با رهن کمتر از 500 میلیون تومان

در این بین فایل‌هایی نیز برای رهن با قیمتی کمتر از 500 میلیون تومان ارائه شده‌اند که در جدول زیر بررسی شده است.

انتهای پیام

 

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز