حکم حبس برای بازیکن سابق پرسپولیس

آریاک سفر

آنتونی استوکس، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایرلند و باشگاه پرسپولیس به حبس محکوم شده است. استوکس به حمل کوکائین و رانندگی با سرعت بالا در دوبلین متهم و به همین دلیل برای وی حکم حبس صادر شد.

به گزارش کاماپرس، براساس اطلاعات منتشر شده، استوکس مقدار زیادی کوکائین به ارزش تقریبا 4 هزار یورو داشت. همچنین وی در ششم ژانویه 2023، بعد از مصرف مشروبات الکی با سرعت 160 کیلومتر در نیمه شب رانندگی کرد که منجر به تصادف وی شد. در حالی که طبق قانون وی مجاز به رانندگی در آن شرایط نبود. به همین دلیل اکنون برای وی حکم 15 ماه حبس صادر شده است.

بیشتر  بخوانید:

سابقه فوتبالی بازیکن قدیمی پرسپولیس

آنتونی استوکس یکی از بازیکن برتر فوتبال است که کار خود را از بازی در آرسنال در سنین نوجوانی شروع کرد. آرسنال او را برای کسب تجربه به اسکاتلند فرستاد و وی در این کشور با ساندرلند قراردادی بزرگ بست تا برای اولین بار بازی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند.

دریان سفر امید

وی سابقه بازی در تیم ملی کشورش را در کارنامه کاریش ثبت کرده است. علاوه بر تیم‌های گفته شده، استوکس در تیم‌های ایرانی هم بازی داشته است و در کل کارنامه بازی‌های خارجی وی پربار به نظر می‌رسد. این فوتبالیست سال 2018 در ایران حضور پیدا کرد و عضو تیم تراکتور تبریز شد. تراکتور بعد از یک فصل وی را به صورت قرضی به آدانا دمیراسپورت ترکیه داد، ولی حضور وی در این تیم ادامه پیدا نکرد.

استوکس بعد از فسخ قرارداد با آدانا بار دیگر به ایران برگشت و این بار برای تیم پرسپولیس پا به توپ شد. مدت زمان حضور وی برای تیم پرسپولیس چندان طولانی نبود و وی در نهایت به اسکاتلند رفت تا سال‌های پایانی حرفه ورزشی خود را در این کشور ادامه بدهد.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان