حمایت همه جانبه آروان کلاد از نخبگان برای ورود به ورد اسکیل 2024

ژیوار

ورد اسکیل 2024 از بیست و چهارم تا سی‌ام بهمن ماه سال جاری با حمایت آروان کلاد رخ داد. آروان کلاد مانند دوره‌های گذشته از شرکت کنندگان رشته‌های آی تی مانند فناوری‌های وب، توسعه نرم افزارهای موبایل، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار و پردازش ابری حمایت به عمل آورد.

به گزارش کاماپرس، آروان کلاد در تمامی مراحل مسابقه ورد اسکیل 2024 حامی شرکت کنندگان بوده و برای آن‌ها منتورینگ خاصی را فراهم کرده است. این منتورها از دارندگان مدال‌های دوره‌های پیشین مسابقات ملی و جهانی مهارت محسوب می‌شوند. آروان کلاد در تلاش است با حمایت و منتورینگ شرکت کنندگان، نمایندگان توانمندی را راهی مسابقات جهانی کند. مسابقات ملی مهارت در رشته‌های آی تی در آبان برگزار شد و 33 برگزیده داشت. از میان 33 برگزیده، 15 نفر به دور دوم انتخابی مسابقات جهانی رفتند.

برگزیدگان دور اول مسابقات

امیرعباس قاسمی، مهران امان الله، وصال ژولانژاد و امیرحسین لطفی در رشته توسعه نرم افزارهای موبایل در این مسابقه برنده شدند. امیررضا غلامی، احسان نرمانی کهنومویی و مهران فرجی باغچه میشه در رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و محمدحسین هراتیان و سیدآرمین طاهری در رشته راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار دیگر برندگان این دور مسابقه هستند. علیرضا پورچالی، امیر بکاپی و کیومرث جوان در رشته پردازش ابری از دیگر برگزیدگان دوره اول این مسابقه بودند. هم اکنون تمام این افراد در اردوی دور دوم مسابقات هستند.

در مرحله دوم مسابقات انتخابی که از نهم اسفند ماه آغاز شده، 15 برگزیده دور اول در اردوی آمادگی به منظور کسب بهترین امتیازات با یکدیگر رقابت دارند. برگزیدگان این مرحله به اردوی نهایی راه پیدا خواهند کرد. بعد از اردوی نهایی از هر رشته یک نفر به مسابقات جهانی ورد اسکیل فرانسه اعزام خواهد شد. این دوره از مسابقات در لیون فرانسه در تاریخ 11 تا 13 سپتامبر خواهد بود.

دریان سفر امید

منبع: https://news.arvancloud.ir/fa/preliminary-competition-worldskills-2024/

انتهای پیام

مرتبط با : آروان‌کلاد
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان