حل مشکلات حقوقی با شماره وکیل تلفنی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پیچیدگی‌های قوانین حقوقی باعث شده که بسیاری از اشخاص و شرکت‌ها نیازمند دریافت کمک از متخصصان و وکلا باشند. در عین حال، با توجه به گسترش خدمات غیرحضوری در مجموعه‌های مختلف، بسیاری از موسسه‌های حقوقی و وکلای پایه یک دادگستری بخشی از خدمات خود را به صورت تلفنی ارائه می‌دهند.

به گزارش کاماپرس، کمبود زمان باعث شده که بسیاری از شرکت‌ها و موسسات برای حل مسائل حقوقی تجاری خود به دنبال شماره وکیل تلفنی باشند. وکلای تلفنی افرادی هستند که مجوز وکالت دارند و از طریق تلفن به صورت غیرحضوری به افراد مشاوره حقوقی می‌دهند.

این گزارش به بررسی نکاتی درباره خدمات تلفنی حقوقی تجاری و پیدا کردن شماره وکیل تلفنی پرداخته است.

وکیل تلفنی کیست؟

بسیاری از افراد برای حل مسائل حقوقی خود به دنبال شماره وکیل تلفنی هستند تا نیازی به مراجعه حضوری به موسسه حقوقی نباشد. وکیل‌های تلفنی، فارغ‌التحصیل رشته‌های حقوق یا فقه هستند و پروانه وکالت دارند. این وکلا برای اخذ پروانه وکالت باید در آزمون کانون وکلا قبول شوند و دوره کارآموزی خود را با موفقیت به اتمام برسانند. در انتها نیز بعد از قبولی در آزمون نهایی، پروانه وکالت به آنان اعطا می­شود؛ به همین جهت وکلای تلفنی دارای مدرک معتبر و تخصص کافی در مسائل حقوقی هستند. در صورتی که افراد بدون پروانه وکالت به مشاوره حقوقی و وکالت تلفنی بپردازند، مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

وظایف وکیل تلفنی

وکیل تلفنی در وهله اول موظف است که به خوبی و با دقت به اظهارات متقاضیان گوش دهد. به عبارتی اولین قدم برای مشاوره حقوقی تلفنی، اطلاع یافن وکیل از جزئیات پرونده به صورت کامل است. در قدم بعدی، وکیل تلفنی موظف است که اطلاعات پرونده را به درستی مطالعه کند تا بتواند به ابعاد و جزئیات آن اشراف یابد و در رابطه با موضوع مورد نظر نیز تحقیق و بررسی کند. افراد از طریق تماس با شماره وکیل تلفنی به دنبال کسب اطلاعات کامل و جامع در رابطه پرونده خود هستند و وکیل نیز موظف به پاسخگویی به مسائل آنان است.

خدمات وکیل تلفنی تجاری

در بسیاری از موارد، افراد برای انشعاب و تاسیس شرکت به دنبال شماره وکیل تلفنی هستند. وکیل تجاری با تهیه و آماده‌سازی اسناد و فرآیندهای قانونی مربوطه به افراد کمک می‌کند که همه مراحل برای ثبت یا تاسیس شرکت را طی کنند.

یکی دیگر از رایج‌ترین علل مراجعه افراد حقوقی و شرکت‌ها به خدمات وکیل تلفنی، تدوین قراردادهای تجاری است. وکلای تلفنی بهترین شرایط قراردادی را  برای کارفرمایان و تولیدکنندگان ایجاد و از این طریق در معاملات تجاری از مصالح طرفین محافظت می‌کنند. در بسیاری از موارد، اختلافات تجاری از دلایل مراجعه شرکت‌ها به وکیل تلفنی است. در صورت بروز اختلافات تجاری، وکلای تلفنی به کسب‌وکارها در مذاکره و رسیدگی به دعاوی تجاری کمک کرده و تلاش می‌کنند که طرفین بهترین نتیجه را به دست آورند.

پیدا کردن شماره وکیل تلفنی از «دادپویان»

موسسه حقوقی دادپویان توسط محمد صادقی، وکیل پایه یک دادگستری در سال 1391 به منظور ارائه خدمات حقوقی تخصصی تاسیس شده است. در حال حاضر 32 وکیل حقوقی پایه یک و 13 مشاور حقوقی در این مجموعه مشغول فعالیت در زمینه‌های تخصصی مختلف هستند. همه خدمات حقوقی این مجموعه در ابتدا توسط موسس این مجموعه بررسی و سپس به وکلای تخصصی ارجاع داده می‌شود. بعد از مشاوره حقوقی، همه پرونده‌هایی که به قرارداد وکالت ختم می‌شوند، توسط تیم وکلا که شامل سه وکیل و مدیر حقوقی این مجموعه است، بررسی و در نهایت بهترین راهکارهای حقوقی در سریع‌ترین زمان به افراد ارائه می‌شود. دادپویان به مظور کمک‌رسانی بهتر به افراد، خدمات مشاوره حقوقی تلفنی، تصویری و آنلاین نیز ارائه می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://dadpouyan.vip مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن­ 021۹۱۶۹۰۹۵۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه حقوقی دادپویان
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز