حضور 25 شرکت خارجی در نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

نمایشگاه شیرینی و شکلات-کاماپرس
ژیوار

بیست و سومین نمایشگاه شیرینی و شکلات، 28 تا 31 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

جمشید مغازه‌ای دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات در گفت‌وگو با کاماپرس با اشاره به این خبر، گفت: نمایشگاه امسال در بعد وسیع‌تری خواهد بود و 350 شرکت داخلی و 25 شرکت داخلی در فضایی بالغ بر 50 هزار مترمربع که 30 هزار مترمربع آن مفید است، حضور دارند. در واقع این 25 شرکت خارجی در فضایی 12 هزار متری فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به تفاوت‌های نمایشگاه امسال به نسبت سال‌های پیش، افزود: فضای امسال را 10 هزار متر افزایش دادیم و زیرساخت‌ها و تعداد شرکت‌ها در این دوره تقویت شده‌اند. همچنین سمینارهای جانبی زیادی در این خصوص برگزار شده که مسائل مربوط به صنعت شیرینی و شکلات، نقاط قوت و ضعف و توانمندی‌ها را طی آن معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

او در خصوص هدف برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: معرفی توانمندی‌های صنعت شیرینی، معرفی نوآوری‌ها و بیان نقاط قوت شرکت‌هایی که در نمایشگاه حضور دارند، از جمله اهداف برگزاری به شمار می‌رود.

دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکوییت شیرینی و شکلات در پایان گفت که نمایشگاه امسال در سه بخش محصول، مواد اولیه و ماشین‌آلات برگزار می‌شود.  شرکت‌های خارجی روی بحث مواد اولیه و ماشین‌آلات و شرکت‌های داخلی روی تمامی این بخش‌ها متمرکز شده و دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز