حضور پرقدرت موسسه حسابرسی مفید راهبر در نمایشگاه کار

حسابرسی مفید-کاماپرس
آریاک سفر

دومین دوره از نمایشگاه کار دانشگاه تهران در محل مصلی این دانشگاه برگزار شد. شرکت‌های مختلفی مثل موسسه حسابرسی مفید راهبر نیز در این دوره نمایشگاه حضور پیدا کردند.

به گزارش کاماپرس، یکی از موسسات حرفه‌ای حسابرسی که در کنار این کار مشاوره‌های تخصصی هم ارائه می‌دهد، مفید راهبر است. این مجموعه نزد شرکت‌های حسابرسی زیادی پذیرفته شده است و رتبه خوبی در میان دیگر مجموعه‌های مشابه دارد. در حال حاضر این مجموعه به فکر توسعه بخش‌های مختلف کاری و جذب نیرو است.

اهداف شرکت در نمایشگاه

عمار فیضی، حسابرس موسسه حسابرسی مفید راهبر در گفت و گو با خبرنگار کاماپرس درباره اهداف شرکت در نمایشگاه گفت: مجموعه ما اولین سازمان مورد اعتماد بورس است. مجموعه ما بین 250 موسسه‌ای که مورد پذیرش قرار گرفتند و 50 شرکتی که گرید بالایی دارند، رتبه یک را به دست آورده است. 700 الی 800 شرکت از جمله بنیاد مستضعفان و ستاد فرمان اجرایی امام حسابرسی شرکت‌های خود را به مفید راهبر می‌سپارند. با توجه به تعداد زیاد مشتریان و حساسیت کار، ما مایل به توسعه و پیشرفت موسسه هستیم و به همین دلیل به نیروی کار مستعد و حرفه‌ای احتیاج داریم. ما حتی از بین آقایان که دنبال امریه سربازی هستند یا از میان دانشجویان سال آخر کارشناسی رشته‌های مدیریت و مهندسی مالی و همچنین حسابداری و حسابرسی مالی، نیرو جذب می‌کنیم. به همین علت در این نمایشگاه کار، به عنوان اولین تجربه، حضور پیدا کرده‌ایم.

خدمات و محصولات مفید راهبر

فیضی درباره محصولات مجموعه گفت: موسسه مفید راهبر یک انتشاراتی دارد که کتاب‌های مختلفی درخصوص کشف تقلب و حسابرسی عملیاتی و مالی و کلا بحث مدیریت و بهبود عملکرد ارائه داده و ترجمه کتا‌ب‌های خارجی توسط اساتید خود مجموعه انجام می‌شود.

وی درخصوص خدمات بیان کرد: موسسه مفید راهبر گذشته از مسئله حسابرسی شرکت‌ها به صورت الزامی، به شکل داوطلبانه در جهت بهبود فرآیندها و عملکرد شرکت‌ها مشاوره نیز می‌دهد. در واقع مجموعه ما عارضه یابی کرده و سپس متناسب با شرایط راهکار مناسب را به شرکت‌های مالی ارائه می‌دهد.

دریان سفر امید

اولویت بندی اهداف مجموعه در شش ماهه دوم سال

فیضی درخصوص اولویت بندی برنامه‌های کاری برای نیمه دوم امسال گفت: برنامه اصلی ما توسعه واحد حسابرسی عملیاتی است که در حال حاضر کوچک‌ترین واحد موسسه را تشکیل می‌دهد. در واقع طبق اولویت مدیریت، ما به دنبال توسعه واحد عملیاتی هستیم و می‌خواهیم پرسنل این بخش را از 15 نفر به 50 نفر برسانیم. بنابراین جذب نیروی کار در این بخش مهم است.

وی در ادامه افزود: با توجه موارد گفته شده، نیمه دوم سال روی توسعه بخش‌های مختلف مجموعه، به خصوص در واحد عملیاتی، تمرکز داریم. ما به دنبال این هستیم که مثل واحد حسابرسی بتوانیم نشریه علمی و پژوهشی داشته باشیم که البته شرایط آن در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید:

جدی‌ترین چالس مفید راهبر

فیضی درخصوص چالش جدی مجموعه بیان کرد: جدی‌ترین چالش ما مربوط به عدم هماهنگی در شرکت‌ها است. بخشی از گزارش‌هایمان به مشاوران و تعامل با شرکت‌ها و بازدید از زیرمجموعه‌هایشان و در نهایت برگزاری جلسات در این حوزه برمی‎‌گردد. چالش اصلی ما عدم هماهنگی خود شرکت‌ها با مجموعه است که جلسات و بازدیدها را با تاخیر هماهنگ می‌کنند. تقریبا فاصله بازدیدهای میدانی از شهرهای دیگر هر دو الی سه هفته است. در صورتی که هماهنگی‌ها با سرعت بیشتر انجام شود، امکان جمع بندی گزارش‌ها در کمتر از شش ماه وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : مفید راهبر
فروشگاه اینترنتی فرنا
ژیوار
آهن ملل اصفهان
سفریار آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان