حضور پرقدرت راساموتور در نمایشگاه بین المللی تبریز

آریاک سفر

شرکت راساموتور خاورمیانه در نمایشگاه صنعت خودرو تبریز که در تاریخ هفدهم تا بیستم مهرماه برگزار شد، حضور پیدا کرد. این شرکت در نمایشگاه صنعت خودرو تبریز، اتومبیل‌های جدید از برند سوزوکی و جی آ سی را به نمایش گذاشت.

به گزارش کاماپرس، راساموتور خاورمیانه با ارائه جدیدترین محصولات و فناوری‌‌های روز این دو برند جهانی در نمایشگاه اتومبیل تبریز حضور پیدا کرد. محصولات جیمنی، سوزوکی گراند ویتارا و جی ای سی امکو از جمله خودروهایی بودند که توسط راسا موتور در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شدند. مسئولان راسا موتور در این نمایشگاه با علاقمندان و متخصصان صنعت خودرو ملاقات و گفت و گو داشتند.

بیشتر بخوانید:

روند فعالیت برند راساموتور خاورمیانه

شرکت کبگانی جنرال تریدینگ بالغ بر 20 سال است که در زمینه تجارت انواع خودروهای سبک بنزینی، هیبریدی و برقی فعالیت دارد. این مجموعه با هدف تحقق اهداف کلان بین المللی و کشوری در نگه داشتن هوای پاک بدون کربن، حفظ سلامت محیط زیست و به کارگیری سرمایه‌های انسانی متخصص کشور و همچنین توسعه و به روزرسانی صنعت خودرو و حمایت از سبک صحیح زندگی شایسته ایرانیان مشغول به کار شد.

دریان سفر امید

بعد از ممنوعیت واردات خودرو، فعالیت این مجموعه با وقفه روبرو شد اما بعد از تصویب مجدد مجلس و هیئت وزیران و ابلاغ آیین نامه واردات خودروهای صفر کیلومتر، مجددا این مجموعه در سال 1401 با نام تجاری راسا موتور خاورمیانه فعالیت خود را پرقدرت از سر گرفت.

نسل جدید، حرکت جدید، ماموریت راسا موتور خاورمیانه است که در این خصوص هم با تمام توان تلاش می‌کند.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان