حضور هلو در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ

مهندسی هلو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گروه فناوری اطلاعات هلو  با حضور در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ در سالن 8و9 محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از 4 تا 7 تیرماه میزبان بازدیدکنندگان است.

شایسته، کارشناس ارشد مجموعه هلو در مصاحبه با خبرنگار کاماپرس گفت: گروه فناوری اطلاعات هلو که تعداد کاربران آن در سال جاری به 1 میلیون نفر رسید، در حوزه‌های فروش نرم‌افزارهای سازمانی و شرکتی فعالیت می‌کند. به علاوه این گروه توانسته برای بیش از 150 صنف مختلف همانند قنادی، پوشاک، رستوران و … نرم‌افزارهای اختصاصی هلو APEX را تولید و عرضه کند تا از این طریق نیازهای مدیریتی و حسابداری صاحبان مشاغل را رفع کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

هلو پلاس محصول دیگر این گروه است که به‌عنوان دستیار آنلاین و راهنمای هوشمند کسب‌وکار عمل می‌کند. به‌علاوه هلو اسپاد نرم‌افزارهای حسابداری مخصوص شرکت‌ها، تولیدی‌ها و بزرگانی‌ها بوده و سامانه‌ای برای مدیریت فرایندهای سازمانی مخصوص شرکت‌های بزرگ است. هلو به کاربران خود به مدت 1 سال پشتیبانی رایگان به صورت 24 ساعته اهدا می‌کند، تا سوالات آنها در خصوص مسائل فنی، نرم‌افزاری، مالی، حسابداری و … در اسرع وقت پاسخ داده شود.

به گفته شایسته هلو حدود 500 نمایندگی در سراسر کشور دارد. کاربرانی که علاقه به دریافت خدمات آنلاین ندارند، می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه مراجعه کنند. او در خصوص شرکت در الکامپ گفت: هلو تلاش کرده تا در این نمایشگاه خدمات مختلفی که به اصناف ارائه می‌کند را بهبود بخشد. از افرادی که می‌توانستند به ما کمک کنند بهره گرفتیم تا تمام نیازهای کاربران و اصناف مختلف به‌خوبی شناخته شده و پاسخ به این نیازها در نرم‌افزارها گنجانده شود. به‌علاوه یک بسته سخت‌افزاری با عنوان هلو باکس طراحی شده و به مشتریان عرضه می‌شود. به این ترتیب با شناسایی نیازهای کاربران سعی شده تا تمامی نیازهای یک کسب‌وکار با یک نرم‌افزار برطرف شود و لزومی برای استفاده از نرم‌افزارها یا خدمات دیگر وجود نداشته باشد.

راز آسمان پایتخت

 

هلو در این نمایشگاه تعداد زیادی نرم‌افزارهای سازمانی مربوط به شرکت‌های بزرگ را نیز معرفی کرده است. این عضو گروه فناوری اطلاعات هلو دیدار با مشتریان از نزدیک، گسترش بیش از پیش تعداد کاربران و معرفی بهتر و کامل‌تر هلو به مشتریان را اهداف اصلی از شرکت در نمایشگاه دانست. شایسته بازدید از غرفه هلو در نمایشگاه الکامپ را عالی توصیف کرده و گفت: با توجه به خدمات گسترده‌ای که شرکت ما ارائه می‌کند، بازدید از غرفه هلو در روز اول نمایشگاه عالی بوده است.

نمایشگاه الکامپ پس از وقفه 4 ساله در روز یکشنبه 4 تیرماه افتتاح شده و تا هفتمین روز ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار است.

انتهای پیام

مرتبط با : مهندسی هلو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز