سیمرغ برای حل مشکلات مدیران به ایران ایتکس آمد

نرم افزار سیمرغ-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس با هدف جذب نیروهای مستعد در حوزه فناوری برگزار شد. این نمایشگاه فرصتی برای گسترش تعاملات بین شرکت‌ها بود و خدمات یا محصولات جدیدی در آن معرفی شدند. مجموعه سیمرغ یکی از شرکت کنندگان این نمایشگاه بود که با نرم افزار حرفه‌ای خود در آن حضور پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، هدف سیمرغ از شرکت در نمایشگاه، جذب نیروی هدفمند و معرفی بیشتر برند خود بود.

حضور سیمرغ در نمایشگاه ایران ایتکس

علی پوربهروزان، مسئول پیاده‌سازی نرم افزار و خدمات سیمرغ در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: هر کسی که در این نمایشگاه شرکت کرده است، اهداف مشخصی مانند جذب نیروی هدفمند و معرفی بیشتر برند را دارد که ما نیز از آن مستثنا نیستیم. همچنین، ما می‌خواهیم ارتباط گسترده‌تری با شرکت‌های دیگری که در این نمایشگاه غرفه دارند، داشته باشیم. برای مثال ما از طریق این نمایشگاه، با ایران تلنت همکاری مشترکی را شروع کردیم.

محصولات و خدمات جدید

پوربهروزان در مورد خدمات سیمرغ گفت: ما یک شرکت نرم افزاری هستیم که به طور خاص در بحث مدیریت منابع انسانی، قسمت مدیریت عملکرد، جبران خدمات مدیریت استعداد و آموزش، جانشین پروری فعالیت می‌کنیم و جدیدا بحث ماژول اداری را هم روی نرم افزار ارائه می‌دهیم و خودمان به سازمان‌ها کمک می‌کنیم تا به طور سریع آن را پیاده کنند و به عملکرد مطلوب برسند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

برنامه‌های سیمرغ در نیمه دوم سال

پوربهروزان در مورد برنامه‌های مختلف سیمرغ گفت: برنامه‌های نیم سال دوم ما بیشتر بر ماژول اداری که بخش جدیدتری است، تمرکز دارد و ما سعی در توسعه آن داریم. یک تفاوتی بین بخش اداری و منابع انسانی وجود دارد. عمده شرکت‌ها در کشور، واحد اداری را دارند و نیاز به ثبت ساعت مرخصی‌ها، کسر کارها دعاوی قانون کار و شکایت و این‌ها بهتر اتفاق می‌افتد. اما منابع انسانی که حالت توسعه‌ای دارند بخش دیگری است و به سمت مدیریت عملکرد و شایستگی محور کردن پیش می‌رود.

او در ادامه افزود: برای شش ماه دوم سال ما سعی می‌کنیم بر روی بخش اداری و قانون کار تمرکز داشته باشیم تا بخش دیگری از مجموعه را هم گسترش بدهیم.

چالش‌های سیمرغ و اهداف گسترده آن

پوربهروزان در مورد چالش‌های سیمرغ گفت: ما مشکل زیادی در بخش جذب مشتری، برندسازی و شبکه سازی نداریم. مشکلات اصلی ما در واقع مسائل بنیادینی هستند که در شرکت‌های ایرانی وجود دارد. سطح بلوغ پایین شرکت‌ها باعث می‌شود که پیاده‌سازی بعضی از این فعالیت‌ها به مشکل بخورد. مهارت‌های ارتباطی بسیاری از افراد پخته نیست و مدیر با کارمند خود نمی‌تواند خوب صحبت کند.

او در ادامه اشاره کرد: ارزیابی عملکرد که در شرکت‌ها انجام می‌شود، کافی نیست. اینکه یک سال فرمی برای کارمندی پر شود تا با آن کارمند سنجیده شود، صحیح نیست. زیرا نمی‌دانیم در آن یک سال حافظه مدیر پاسخگوی کامل باشد. ما در گام اول توصیه می‌کنیم که یک سال به سه ماه تبدیل شود. بعد با افراد توافق کنیم، که به آن موافقت نامه نویسی می‌گوییم. کارمند باید بداند که چرا دارد ارزیابی می‌شود. بخاطر همین در گام اول سعی می‌کنیم موافقت نامه نویسی را ارائه دهیم که قبولاندن آن به برخی از مدیران دشوار است.

پوربهروزان در مورد علت واجب بودن موافقت نامه نویسی توضیح داد: در این توافق‌نامه برای کارمند مشخص می‌شود که چه سنجه‌هایی را باید داشته باشد. البته سنجه‌ها فقط فنی نیستند. اینکه فقط بگوییم این پروژه را به اتمام رساند، کافی نیست تا بگوییم یک کارمند مناسب است و باید سنجه‌های توسعه‌ای را هم در نظر داشته باشیم. همچنین قبول کنیم که فرد نیاز به توسعه دارد و باید برای آن وقت بگذارد چون نیازهای بازار کار نیز به سرعت در حال تغییر و سخت‌تر شدن هستند.

شعار سیمرغ تعالی انسان در سازمان است. یکی از دلایل اصلی اهمیت پیدا کردن منابع انسانی و تعامل با آن نسل جدید هستند که مدیران متوجه شده‌اند با روش‌های خشک قدیمی نمی‌توان با آن‌ها همکاری کرد. به همین جهت ما در راستای کمک به هر دو طرف وارد عمل می‌شویم. نسل جدید علاقه زیادی به تزریق هویت خود در انجام کاری که علاقه دارد، نشان می‌دهد و نباید انگیزه آن‌ها را نادیده گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : توسعه انفورماتیک سیمرغ
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان