حضور سپاهان همراه در نمایشگاه لجستیک و زنجیره تامین 2024/ چین

ژیوار

سپاهان همراه به منظور نمایش خدمات و توانمندی‌های خود در حوزه لجستیک در نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین 2024 شنزن چین حضور پیدا کرد. این نمایشگاه تا بیست و پنجم سپتامبر ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، سپاهان همراه برای معرفی خدمات منحصر به فرد خود در نمایشگاه لجستیک و زنجیره تامین 2024 چین شرکت کرده است و در سالن یک، غرفه دی 382 حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

شرکت سپاهان همراه یکی از شرکت‌های فعال در حوزه مشاوره بازرگانی، انبارداری در مبدا، خرید از چین، واردات از چین، واردات انواع کالا از دبی، حمل و نقل هوایی و دریایی و دیگر خدمات بازرگانی و ترخیص کالا است. این مجموعه با سابقه توانسته در حوزه بازرگانی و واردات محصولات مختلف مثل تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین‌های مداربسته و تجهیزات امنیتی سهم عمده‌ای در بازار کشور به دست آورد.

اکنون این شرکت در نمایشگاه لجستیک و زنجیره تامین شنزن توانمندی‌های خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

دریان سفر امید

نمایشگاه لجستیک و زنجیره تامین چین از چه لحاظ اهمیت دارد؟

نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین چین یک رویداد نمایشگاهی درخصوص زنجیره تامین جهانی است که به نوعی مسئولیت پذیری چین به عنوان یک قدرت تولیدی برای حفظ ثبات زنجیره‌های تامین و صنعتی جهان را نشان می‌دهد. طی سال‌های گذشته ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورهای غربی درباره خطرات زنجیره تامین چین بزرگ نمایی کرده‌اند و حتی برخی از آن‌ها در این خصوص مایل به قطع ارتباط با چین هستند. دولت چین با برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها سعی در حفظ بازار و ذهنیت مثبت شرکای تجاری اصلی خود دارد.

تنها این نمایشگاه برای چینی‌ها و بازار چین به صرفه نیست. این نمایشگاه بین المللی فرصت مناسبی برای فعالان حوزه لجستیک در ایران است تا در تصور جهانیان جایگاه مثبتی پیدا کنند و نظر آن‌ها را به سمت خود جلب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سپاهان همراه
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان