دیجی پون مجموعه ای نوین در حوزه خدمات رفاهی

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس با هدف جذب استعدادهای حوزه فناوری در تهران برگزار شد. در این دوره از نمایشگاه، شرکت‌کننده‌های مختلفی با محصولات و خدمات جدید خود شرکت کردند. مجموعه دیجی پون نیز با خدماتی مانند ارائه تامین‌کننده و کمک گرفتن از اسپانسرهای مختلف برای شرکت‌هایی که به آن نیاز دارند، در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، دیجی پون یک کیف پول سازمانی است که هدف آن گسترش تامین‌کننده‌های خود است تا بتواند خدمات بهتری را در اختیار شرکت‌ها قرار دهد.

معرفی دیجی پون

تینا عامری، بنیانگذار و مدیر مالی و منابع انسانی مجموعه دیجی پون در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: ما یک کیف پول سازمانی هستیم که با حدود 40 برند سروکار داریم. تامین‌کننده‌های بسیار خوبی مانند اتاقک، اسنپ و پول تیکت با ما همکاری دارند و در صدد این هستیم که تامین‌کننده‌های خود را قدرتر کنیم و گسترش دهیم. ما مجموعه‌ای نوین هستیم که تا به حال در ایران نبوده و خدمات رفاهی را تجمیع کرده‌ایم.

دیجی پون در نمایشگاه ایران ایتکس

به گفته عامری، این مجموعه برای تعامل و آشنایی با سازمان‌های دیگر و معرفی خدمات خود در این نمایشگاه شرکت کرده است. همچنین، جذب مشتری و رودرو شدن با کاربران نیز برای دیجی پون اهمیت داشت.

خدمات جدید دیجی پون

طبق گفته‌های عامری این شرکت، تامین‌کننده‌های جدیدی اضافه کرده است و در پی این است که باز هم تامین‌کننده جدید اضافه کند. البته این تامین‌کننده‌ها متناسب با نیازهای سازمان‌هایی که با آن‌ها در ارتباط هستند، انتخاب می‌شوند. سازمان‌هایی که با دیجی پون در ارتباط هستند تامین‌کننده‌های خاصی را مدنظر دارند که ترجیح می‌دهند از آن‌ها کمک بگیرند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

برنامه‌ها و چالش‌های دیجی پون

عامری در ادامه صحبت‌های خود در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: برنامه اصلی ما در نیم‌سال آینده، افزایش فروش و معرفی بهتر مجموعه است. او در مورد چالش‌ها نیز اضافه کرد: چیزی که یک برند و بیزینس را سرپا نگه می‌دارد فروش و مدیریت کشف رشد است. اگر فروشی وجود نداشته باشد و قراردادی بسته نشود هزینه‌ها را نمی‌توان پرداخت کرد. چالش اصلی فروش بیشتر و جذب نیروهای بهتر است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی پون
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان