حضور داروسازی عبیدی در نهمین نمایشگاه ایران فارما

ژیوار

نهمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته، ایران فارما 1403، توسط سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است. داروسازی دکتر عبیدی در این دوره از نمایشگاه ایران فارما شرکت دارد.

به گزارش کاماپرس، داروسازی دکتر عبیدی در این دوره از نمایشگاه ایران فارما در غرفه E-127 دستاوردهای داروسازی خود را به نمایش گذاشته است. علاقمندان و فعالان در حوزه داروسازی تا پایان روز جاری این امکان را دارند به نمایشگاه ایران فارما مراجعه و از دستاوردهای این شرکت داروسازی بازدید کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نگاهی به داروسازی دکتر عبیدی و رسالت آن

داروسازی دکتر عبیدی بیشتر از 75 سال سابقه در حوزه ساخت انواع دارو و آگاهی سازی در حوزه قلب و عروق، مغز و اعصاب، تنفسی، عفونی، سرماخوردگی، دیابت، پوست، سرطان، آلرژی، گوارش، کلیه و مجاری ادرار، مکمل و ویتامین‌ها، روانپزشکی، کودکان، ایمونولوژی، درد و موضوعات عمومی سلامت سابقه دارد.

دریان سفر امید

این داروسازی بر رعایت همه موارد موثر بر کیفیت دارو و ساخت راهکارهای درمانی موثر و مورد نیاز تاکید دارد. داروسازی عبیدی همواره به دنبال افزایش سلامت عموم جامعه است و در هر شرایطی برای ارتقا سطح سلامتی جامعه تلاش می‌کند.

این مجموعه در راستای عمل به وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی خود بخشی را تحت عنوان گزارش عوارض دارویی قرار داده است تا به راحتی امکان اصلاح تولیدات خود را داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : داروسازی عبیدی
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان