حسن یزدانی با کشتی خداحافظی کرد؟

ژیوار

باتوجه به مصدومیت حادی که حسن یزدانی با آن دست به گریبان است، احتمال می‌رود از دنیای کشتی خداحافظی کند. کتف جراحی شده این کشتی‌گیر حتی در نبود تیلور نیز از پس فینال المپیک برنیامد و این اسطوره وداعی تلخ با میادین ورزشی داشت.

به گزارش کاماپرس،حسن یزدانی ۸ ماه پیش کتف خود را جراحی کرد و بسیاری این اتفاق را به منزله پایان دوران قهرمانی یزدانی دانستند؛ اما این ورزشکار پس از جراحی عازم مازندران شد و در سکوت خود را آماده حضور در المپیک کرد؛ هر چند مسئولان فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی «کامران قاسمپور» را به عنوان ذخیره احتمالی یزدانی در نظر گرفتند.

یزدانی در تورنمنت رنکینگ مجارستان به مدال طلا دست یافت. در بازی نخست المپیک، حریف استرالیایی را از پیش رو برداشت. مبارزه دوم  برابر دارن کوروگلیف نیز ۹ بر ۴ به سود یزدانی به پایان رسید و در نیمه نهایی نیز با برتری ۷ بر یک راهی فینال شد.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایسنا، با این وجود مشکل ‌کتف جراحی شده حسن یزدانی تا حدی از مبارزه دوم و به صورت شدیدتر از مبارزه سوم آغاز شد تا جاییکه کادر پزشکی مجبور شد از شب تا صبح با گذاشتن یخ، به هر شکل ممکن او را آماده فینال المپیک کنند. در این مسابقه یزدانی تا پای جان با یک دست جنگید اما گویی قرار نبود او بالاتر از تختی بایستد و رکورد جهان پهلوان کشتی ایران را بشکند!

دریان سفر امید

با توجه به وضعیت وخیم کتف یزدانی شواهد و شنیده ها حاکیست، سال‌های افتخارآفرینی یزدانی در کشتی ایران به پایان رسیده و او دیگر با این کتف نمی‌تواند به تشک کشتی و عرصه قهرمانی بازگردد.

انتهای پیام

روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز