حسادت شدید لیونل مسی به بازیکن تیم ملی ایران + عکس

ژیوار

تقریبا یک سال از جام جهانی قطر می‌گذرد، اما حواشی آن همچنان ادامه دارد. درحالی که بازیکنان تیم ملی ایران، باوجود از دست دادن شانس صعود در این دوره و شکست تاریخی در برابر تیم انگلیس، حواله واردات خودروهای لوکس را دریافت کردند، ولی لیونل مسی و هم تیمی‌هایش باوجود کسب مقام قهرمانی جهان، هنوز هیچ پاداشی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش کاماپرس، پس از پیروزی هفته گذشته آرژانتین در بازی‌های مقدماتی جام جهانی، لیونل اسکالونی سرمربی این تیم، صحبت از جدایی کرد. سایت ESPN در گزارشی دلیل اصلی ناراحتی اسکالونی را بی‌توجهی فدراسیون به او و تیمش عنوان کرده است. البته یکی دیگر از دلایل مهم این مساله، عدم واریز پاداش قهرمانی در جام  جهانی قطر مطرح شده؛ آن هم در شرایطی که فدراسیون فوتبال آرژانتین به دنبال قهرمانی، ۴۲ میلیون دلار پاداش از فیفا دریافت کرده است.

این در حالی است که بازیکنان تیم ملی ایران پس از تحمل شکست تاریخی در جام‌جهانی و ناکامی در صعود، حواله واردات خودروهای لوکس خارجی را دریافت کردند؛ موضوعی که حواشی زیادی به همراه داشت.

به نقل از دنیای اقتصاد، حواشی مخصوصا زمانی بیشتر شد که محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم ملی در یک گفتگو اعلام کرد که ارزش خودروی وارد شده از سوی او حدود 100 میلیارد تومان است.

دریان سفر امید

در شرایطی که خودروهای لوکس ملی‌پوشان ایرانی مانند رنجروور و مازراتی در حال وارد شدن به گمرک است، آرژانتینی‌ها هنوز جوایز قهرمانی خود در جام‌جهانی را دریافت نکرده‌اند. سایت ای‌اس‌پی‌ان در این رابطه ادعا کرده که پشت پرده تهدید اخیر لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین به استعفا هم همین موضوع بوده است.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز