حرکت مخالف نرخ سکه و طلا! / قیمت روز 28 مهر

قیمت طلا امروز کاهشی شد و با افت 0.1 درصدی نسبت به دیروز، در محدوده 1 میلیون و 340 هزار و 400 تومان قرار گرفت. اما امروز نرخ سکه امامی در مقایسه با روز گذشته 19 هزار تومان بالاتر رفت و به مرز 14 میلیون و 923 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخلاف دلار، نرخ اونس در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.79 درصد رشد قیمتی پیدا کرد و به مرز هزار و 630 دلاری رسید. نرخ اونس طی یک هفته گذشته و با انتشار گزارش تورم آمریکا، نزول قیمتی زیادی را تجربه کرد. اما اکنون وضعیت قیمتی آن اندکی بهبود پیدا کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز نرخ سکه بی‌توجه به وضعیت ارز، رو به صعود رفت. قیمت انواع سکه نیز تغییرات چندانی نداشت. نرخ نیم سکه در روز جاری نسبت به دیروز بدون تغییر ماند و در همان محدوده 8 میلیون و 150 هزار تومانی معامله شد. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته تغییر قیمتی نداشت و 5 میلیون و 150 هزار تومان ماند. اما قیمت سکه گرمی در روز جاری نسبت به روز قبل 5 هزار تومان کم شد و در محدوده 3 میلیون و 30 هزار تومانی قرار گرفت.

نگرانی درباره نرخ سکه در آینده

از روز گذشته فعالان بازار سکه نسبت به آینده قیمتی این فلزگرانبها ابراز نگرانی کرده‌اند. به گفته برخی از سکه بازان، احتمال زیان در این بخش افزایش پیدا کرده است. در صورتی که کاهش نرخ دلار ادامه پیدا کند، سکه بازان فشار فروش بیشتری را تحمل خواهند کرد. حتی برخی از فعالان پیش بینی کرده‌اند احتمال کاهش قیمت سکه به پایین محدوده 14 میلیون و 800 هزار تومانی دور از انتظار نیست. در صورتی که قیمت سکه از این مرز قیمتی پایین‌تر برود، امکان ریزش بیشتر آن وجود دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز