حراج بزرگ خانومی همزمان با تولد 10 سالگی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

فروشگاه اینترنتی خانومی به مناسبت تولد 10 سالگی خود، از ساعت 9 امشب (21 خرداد) برروی محصولات آرایشی و بهداشتی تا 70 درصد تخفیف گذاشته است.

به گزارش کاماپرس، خانومی فروشگاهی اینترنتی است که از سال 92 فعالیت خود را در عرصه لوازم بهداشتی و آرایشی برای خانم‌ها و آقایان شروع کرده است. این شرکت ابتدا در شبکه‌های اجتماعی شروع به ارائه خدمات کرد و بعد از مدتی فروش محصولات خود را در سایتی اینترنتی با همین نام ادامه داد.

فروشگاه اینترنتی خانومی حالا نماینده رسمی بیش از 250 برند آرایشی و بهداشتی است که مجموعه‌ای کامل در این زمینه به شمار می‌رود. طبق گفته این شرکت، حالا خانومی به بزرگترین فروشگاه آنلاین معتبر آرایشی و بهداشتی تبدیل شده و تلاش می‌کند کالاهای با کیفیت را به مشتریان عرضه کند.

خانومی در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی یک میلیون و 100 هزار نفر دنبال کننده، بیش از 5 هزار برند اصلی و معتبر و 50 هزار محصول متنوع و معتبر ایرانی و خارجی دارد. همچنین در سال گذشته موفق شد عنوان برند محبوب مصرف کنندگان را از آن خود کند.

راز آسمان پایتخت

هدیه 100 میلیونی خانومی

خانومی به مناسبت تولد 10 سالگی، جوایزی را با عنوان جایزه‌های گردونه در نظر گرفته و 10 جایزه 10 میلیون تومانی نیز ارائه می‌‌کند. همچنین با چرخاندن گردونه می‌توانید کد تخفیف از اسنپ‌پی، اکالا، شب، ازکی، تپسی، طاقچه و مایکت دریافت کنید. برای کسب جایزه هم لازم است به صفحه اینستاگرام خانومی بروید و بر روی لینکی که در بایو گذاشته شده کلیک کنید.

تنوع کالاهای تخفیف خورده خانومی

کالاهای حراج تولد خانمی متنوع است و شامل محصولات آرایشی و بهداشتی و سلامت پوست و مو می‌شود. برای مثال این شرکت بر روی کپسول هیرویت (Hairvit) هلث اید بسته 30 عددی، 57 درصد تخفیف اعمال کرده و به قیمت 78 هزار تومان به فروش می‌رود.

ماسک ورقه‌ای صورت ویکتوریا رز مدل Jojoba وزن 25 گرم بسته 10 عددی در این فروشگاه اینترنتی با 82 درصد تخفیف، 75 هزار تومان به فروش می‌رود.

بادی میست زنانه Blue Seas حجم 250 میل از امشب در سایت خانومی با 70 درصد تخفیف به قیمت 144 هزار تومان عرضه می شود.

بیشتر بخوانید:

کرم ضد آفتاب پوست چرب سانوژن بی رنگ 50 میل 50 gr ژنو بایوتیک را هم می توانید با تخفیف 50 درصدی به قیمت 184 هزار تومان سفارش دهید.

ژل شستشوی صورت مرطوب کننده و ضد آلودگی هوا مناسب پوست چرب حجم 200 میلی لیتر هم با تخفیف 40 درصدی 72 هزار تومان است.

یکی از محصولات ترند این روزها، ماشین اصلاح صورت بانوان است که در فروشگاه خانومی به مناسبت تولد 10 سالگی‌اش با تخفیف 34 درصدی می توانید آن را خریداری کنید و برای ماشین اصلاح مو صورت مدل FS1000 مناسب بانوان یک میلیون و 995 هزار تومان بپردازید.

با مراجعه به سایت و اینستاگرام خانومی می‌توانید از صدها جایزه و تخفیفات خانومی به مناسبت تولد 10 سالگی آن بهره‌مند شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : خانومی
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز