جوانسازی پوست با هایفوتراپی در اصفهان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هایفوتراپی یکی از روش‌های نوین جوانسازی پوست است که امروزه خدمات آن در کلینیک‌های مختلف زیبایی جهان به مشتریان ارائه می‌شود. هایفوتراپی برای جوانسازی، لیفتینگ و سفت کردن پوست مورداستفاده قرار می‌گیرد و یکی از روش‌های مطمئن جوانسازی است. هایفوتراپی در اصفهان این روزها مورد استقبال قرارگرفته است و روزبه‌روز بر تعداد مشتریان این روش افزوده می‌‌شود.

کاماپرس در این گزارش به این روش مدرن برای جوانسازی پوست در اصفهان پرداخته و مزایا و معایب هایفوتراپی را بررسی کرده است.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یک روش جوانسازی پوست است که در آن از امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا برای درمان استفاده می‌شود. در این روش جوانسازی پوست در اصفهان  از همان امواجی استفاده می‌شود که در سونوگرافی نیز استفاده می‌گردد؛ اما تمرکز این امواج بسیار متفاوت از سونوگرافی است. این امواج به امواج اولتراسوند معروف هستند. به این صورت که این امواج تنها به لایه‌های خاصی از پوست که نیاز دارند، نفوذ می‌کند و این کار کاملاً کنترل‌شده انجام می‌گیرد.

کلاژن سازی و تحریک پوست صورت تنها بخشی از فعالیت این امواج روی صورت است. این روش پزشکی به‌هیچ‌وجه تهاجمی نیست و معمولاً به دست پزشکان متخصص پوست و زیبایی انجام می‌شود. هایفوتراپی در اصفهان به‌عنوان یک روش علمی شناخته‌شده است.

بیشتر بخوانید:

هایفوتراپی در اصفهان

انواع کاربردهای هایفوتراپی

هایفوتراپی در اصفهان دارای کاربردهای ویژه‌ای است که بسیاری از آن‌ها جنبه پزشکی و درمانی دارند ولی درنهایت بر زیبایی فرد تأثیرگذار خواهند بود. از مهم‌ترین کاربردهای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوانسازی پوست در ناحیه صورت
  • حذف چربی از پوست و لاغری موضعی
  • سفت کردن پوست صورت
  • از بین بردن چین‌وچروک پوست صورت و پوست قفسه سینه
  • لیفت کردن گردن، پیشانی و چانه و کشیدن ابروها به سمت بالا
  • زاویه‌دار کردن فک صورت
  • رفع سیاهی دور چشم
  • رفع افتادگی پلک
  • حذف برخی از بیماری‌ها مانند برخی از تومورها

هایفوتراپی در اصفهان در چند جلسه انجام می‌شود؟

تعداد جلسات هایفوتراپی در اصفهان به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع پوست و سن مراجعه‌کننده می‌تواند یکی از عوامل مهم باشد. همچنین نوع درمان و خواسته‌های بیمار نیز می‌تواند تعداد جلسات را مشخص کند. در بسیاری از موارد هایفوتراپی تنها در یک جلسه انجام می‌گیرد اما درصورتی‌که نتیجه کامل و مطلوب حاصل نشود، این جلسات می‌تواند تا زمانی که بهبودی کامل به وجود آید، ادامه پیدا کند.

برای نمونه رفع چین‌وچروک پوست ممکن است از یک تا 3 جلسه به طول بینجامد. حتی زمانی که افتادگی و چین‌وچروک پوست بیش‌ازاندازه باشد، ممکن است تعداد جلسات بیشتر شود. تعیین تعداد جلسات معمولاً بر عهده پزشک متخصص پوست و زیبایی است.

جوانسازی پوست در اصفهان

مزایا و معایب استفاده از هایفوتراپی

استفاده از هایفوتراپی در اصفهان می‌تواند مزایا و معایبی داشته باشد؛ ازجمله بزرگ‌ترین مزایای این روش درمانی می‌توان به کم‌خطر بودن آن اشاره کرد. این روش دوره نقاهت یا بازیابی ندارد و معمولاً بیمار می‌تواند بلافاصله به کارهای روزمره خود بپردازد. تنها رعایت برخی از نکات مانند قرار نگرفتن در معرض آفتاب می‌تواند کافی باشد.

این روش نسبت به بسیاری از روش‌های مشابه کم‌هزینه بوده و ازنظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه است. این روش درمانی کاملاً بدون درد است و معمولاً چندین مشکل پوستی که در یک ناحیه وجود دارد بدون نیاز به جلسات متفاوت قابل‌رفع است.

هایفوتراپی در اصفهان دارای معایب آن‌چنانی نیست ولی ممکن است عوارض کوتاه‌مدتی داشته باشد. برای نمونه می‌توان به احساس بی‌حسی در ناحیه هایفوتراپی شده اشاره کرد. احساس سوزن شدن، قرمزی و تورم و همچنین ایجاد کبودی و التهاب نیز می‌تواند به‌صورت کوتاه‌مدت و کاملاً موقت در برخی از بیماران دیده شود.

جوانسازی پوست در اصفهان با مراجعه به کلینیک دکتر سپیده سعادتی

کلینیک دکتر سپیده سعادتی یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک‌های زیبایی و مرکز هایفوتراپی در اصفهان است. این مرکز شناخته‌شده، بیش از 2 دهه درزمینه زیبایی، پوست و زنان فعالیت مستمر داشته و با استفاده از نیروهای مجرب و دستگاه‌های مدرن و به‌روز، خدماتی چون جوانسازی پوست، تزریق ژل و بوتاکس، مراقبت‌های پوست و مو و لیزر را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای دریافت نوبت و آشنایی با خدمات و امکانات کلینیک دکتر سپیده سعادتی می‌توانند به سایت رسمی این کلینیک به آدرس drsepidesaadati.com مراجعه و یا با شماره تلفن 03145230625 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کلینیک دکتر سپیده سعادتی
روکش مارال
آهن رویال
تهران آهن
نهال گشت
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز