جوانسازی صورت و لیفت صورت بدون جراحی

لیفت صورت با نخ در اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر

جوانسازی پوست یکی از دلایل اصلی مراجعات به کلینیک‌های زیبایی این شهر است. این درخواست زیبایی معمولا در سنین بالای 40 سال خواهان بیشتری دارد و اغلب مراجعات برای جوانسازی صورت و اجزای آن است. معمولا کلینیک‌های زیبایی از روش‌های مختلف برای این کار استفاده می‌کنند و شاید بتوان لیفت صورت با نخ در اصفهان را یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌های جوانسازی پوست در این شهر عنوان کرد.

کاماپرس در این گزارش به این روش مدرن برای جوانسازی پوست در اصفهان پرداخته و مزایا و معایب لیفت صورت با نخ را بررسی کرده است. علاقه‌مندان به جوانسازی پوست و استفاده از لیفت صورت با نخ در اصفهان نیز می‌توانند از فرصت جشنواره سایت دکتر سپیده سعادتی استفاده کرده و از تاریخ 5 تیر تا 31 تیر 1403 با مراجعه به این مرکز از 10 درصد تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

لیفت صورت با نخ در اصفهان روشی برای جوانسازی پوست

یکی از روش‌های معمول و کارآمد جوانسازی پوست در اصفهان، لیفت صورت با نخ است. از مزایای اصلی این روش می‌توان به کمتر تهاجمی بودن آن اشاره کرد. به همین دلیل بیشتر مراجعین از این روش به عنوان روش دلخواه خود برای جوانسازی نام می‌برند.

در این روش، پوست صورت را برای کلاژن سازی تحریک می‌کنند تا به این وسیله باعث جوان‌تر شدن سلول‌های پوستی شوند. این تحریک معمولا به نوین‌ترین روش‌های موجود صورت می‌گیرد و کمترین عوارض جانبی را برای مراجعه کننده در پی دارد. علاقمندان به لیفت صورت با نخ در اصفهان می‌توانند در کلینیک‌های زیبایی این شهر خدمات مذکور را دریافت کنند.

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می‌شود؟

اصلی‌ترین وسیله‌ای که در لیفت صورت با نخ در اصفهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، نوعی نخ لیفت تجزیه‌پذیر است. به این منظور از سوزن‌های ریزی نیز استفاده می‌شود که این نخ را به آرامی زیر پوست فرد قرار می‌دهند. با درگیر شدن این نخ‌ها در بافت پوست، پزشک متخصص زیبایی می‌تواند به وسیله کشیدن نخ‌ها به سمت مورد نظر، شکل و زیبایی خاصی را به پوست بدهد.

اصلی‌ترین دلیلی که از لیفت صورت با نخ به عنوان یک روش غیر تهاجمی نام برده می‌شود، عدم نیاز به بریدن پوست یا بخیه زدن است. تنها چیزی که برای لیفت صورت با نخ در اصفهان  مورد نیاز است، تزریق بی حسی خفیف و ادامه کار با سوزن‌های بسیار ریز لیفت صورت است.

جمع شدن و کشیده شدن پوست تنها کاری نیست که لیفت صورت با نخ انجام می‌دهد. بلکه در این روش، پوست مجبور به کلاژن سازی و افزایش گردش خون در این نواحی می‌شود. نخ موجود در زیر پوست پس از این کلاژن سازی حدکثر تا 6 ماه جذب شده و از بین می‌رود. ماندگاری این روش نیز از 6 تا یک سال است و پس از این مدت کسانی که علاقه‌مند لیفت صورت با نخ در اصفهان هستند، می‌توانند نسبت به تجدید آن اقدام کنند.

لیفت صورت با نخ در بسیاری از بخش‌های صورت می‌تواند باعث جوانسازی پوست شود. از آنجمله می‌توان به ابروها، خط فک، گونه‌ها، قسمت میانی صورت و گردن اشاره کرد.

مزایای استفاده از لیفت صورت با نخ

علاوه بر مواردی که به آن اشاره شد، استفاده از لیفت صورت با نخ دارای مزایای دیگری نیز هست. به همین دلیل کسانی که به فکر استفاده از روش لیفت صورت با نخ در اصفهان هستند، می‌توانند بر اساس این مزایا، تصمیم به استفاده از آن بگیرند. از جمله مهم‌ترین مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از این روش جوانسازی پوست در اصفهان، دارای ایمنی بیشتری نسبت به روش‌های دیگر تهاجمی است.
  • در این روش نتایج طبیعی بوده و ریکاوری به سرعت انجام می‌شود. به طوریکه به هیچ وجه مراجعه کننده پس از لیفت صورت نیاز به استراحت نخواهد داشت.
  • در این روش اثری از تزریق‌ها یا سایر مراحل درمان روی پوست پدیدار نخواهد شد.
  • جوانسازی پوست به روش لیفت صورت با نخ هزینه پایین‌تری نسبت به سایر روش‌های مشابه دارد.

لیفت صورت با نخ در اصفهان

جوانسازی پوست در اصفهان با مراجعه به کلینیک دکتر سپیده سعادتی

کلینیک دکتر سپیده سعادتی یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک‌های زیبایی در اصفهان است. این مرکز شناخته شده، بیش از 2 دهه در زمینه زیبایی، پوست و زنان فعالیت مستمر داشته و با استفاده از نیروهای مجرب و دستگاه‌های مدرن و به روز، خدماتی چون جوانسازی پوست، تزریق ژل و بوتاکس، مراقبت‌های پوست و مو و لیزر را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای دریافت نوبت و آشنایی با خدمات و امکانات کلینیک دکتر سپیده سعادتی می‌توانند به سایت رسمی این کلینیک به آدرس drsepidesaadati.com مراجعه و یا با شماره تلفن 03145230625 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کلینیک دکتر سپیده سعادتی
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز