جهش ۲۷ هزار واحدی شاخص کل بورس!

ژیوار

رشد یکباره شاخص کل به میزان 27 هزار و 553 واحد در بازار بورس امروز، مقدار کلی آن را به سمت یک میلیون و 543 هزار و 476 واحد کشاند. ارتقای شاخص کل هم وزن نیز قابل توجه بود و با افزایش 11 هزار و 81 واحدی، در کل 451 هزار و 219 واحد شد. ضمن اینکه امروز ورود نقدینگی حقیقی سنگینی به بازار بورس اتفاق افتاد و بلاخره پس از هشت روز، ارزش خالص مالکیت حقوقی به حقیقی آن مثبت شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در معاملات امروز بیشترین ورود پول حقیقی به سهام «وبملت» تعلق داشت که ارزش مالکیت حقوقی به حقیقی آن 610 میلیارد ریال اعلام شد. پس از وبملت، «سپید» و «ذوب» بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند. در مقابل نماد «فولاد» در بازار بورس امروز، بیشترین میزان خروج پول حقیقی را به میزان 370 میلیارد ریال ثبت کرد. سپس نمادهای «شپنا» و «میدکو» در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

در بازار بورس امروز یک میلیون و 672 هزار و 446 معامله، به ارزش 140 هزار و 199 میلیارد ریال انجام شد. نمادهای«فولاد»، «پارس» و «فملی» بیشترین اثر را روی شاخص کل امروز بازار داشتند. بالاترین مقدار افزایش قیمت پایانی هم به نمادهای «ثامید»، «کرازی» و «لخزر» مربوط می‌شد.

دریان سفر امید

صف‌های خرید و فروش روز جاری بازار بورس

در جمع بندی معاملات امروز بازار بورس، ارزش صف‌های خرید در مقایسه با دیروز، 32 درصد افزایش پیدا کرد و 3 هزار و 300 میلیارد ریالی شد. ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش 17 درصدی که داشت به محدوده هزار و 940 میلیارد ریالی رسید. در کل میزان مازاد تقاضا در پایان معاملات روز کاری بورس، 11 هزار و 360 میلیارد ریال شد.

اما در روز جاری ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 139 هزار و 370 میلیارد ریال رسید که نسبت به روز قبل، 34 درصد افت داشت. ارزش معاملات خرد هم با کاهش اندک 0.17 درصدی در مقایسه با دوشنبه، روی پله 106 هزار و 550 میلیارد ریالی ایستاد.

مرتبط با : سازمان بورس
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز