جنجالی ترین موتورسیکلت های بازار

ژیوار

یک موتور سیکلت بسته به خلاقیت طراح آن می‌تواند مرز کلیشه را در هم شکسته و از انتظارات فراتر رود. در طول سال‌ها طراحان زیادی برای اجرا کردن پروژه‌های غیر معمول خود تلاش کردند و تعدادی از آن‌ها نیز مورد توجه زیادی قرار گرفتند. کاماپرس در این مطلب به معرفی جنجالی ترین موتورسیکلت های بازار می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

پیاجیو ام‌پی۳ (Piaggio MP3)

ایده موتور سیکلت‌ سه چرخ چندان جدید نیست اما شرکت سازنده این مدل تصمیم گرفت کار مشابهی را با یک اسکوتر انجام دهد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به موتور تک سیلندر ۵۳۰ سی سی با قدرت ۴۴ اسب بخار، صفحه نمایش ۷ اینچی تمام رنگی و قابلیت‌های کنترل متنوع اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

هوسکوارنا اسوارتپیلن ۴۰۱ (Husqvarna Svartpilen 401)

این موتور در اصل یک مدل مفهومی مدرن سازی شده از مدل پیلن است که در سال ۱۹۵۵ عرضه شد. مدل ۴۰۱ از یک موتور تک سیلندر ۳۷۳ سی سی با قدرت ۴۴ اسب بخار قدرت و ۲۷ پوند فوت گشتاور بهره می‌برد. با این حال چیزی که هنوز هم توجه را جلب می‌کند طراحی خاص، گیج کننده و در عین حال مینیمالیستی آن است.

کیک اوسا +: ورک (Cake Osa+: Work)

برخلاف بسیاری از شرکت‌های سازنده موتورسیکلت برقی که در تلاشند تا از نظر قدرت و سبک از موتورهای سوخت فسیلی پیشی بگیرند، این شرکت رویکردی کاملا متفاوت را در پیش گرفته است. مدل کیک اوسا +: ورک به طور خاص برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند موتورسیکلت خود را مطابق با نیازهای کاری خود سفارشی سازی کنند. این مدل همچنین دارای یک یونی‌بار منحصر به فرد است برای جا دادن وسایل جانبی بوده و با وزن تنها ۷۱ کیلوگرم می‌تواند تا ۱۸۷ کیلوگرم را حمل کند. باتری نیز نه تنها موتور را تغذیه می‌کند، بلکه به پریزهای برق برای شارژ تلفن و… نیز مجهز شده است.

الیگیتور (Alligator)

یک موتورسوار حرفه‌ای و پیشکسوت آمریکایی به نام دن گورنی، جهت اصلاح وضعیت مرتفع و خمیده به جلو در موتور، یک وضعیت سواری جدید ابداع کرد که به لطف ارتفاع بسیار کمتر، مرکز ثقل را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. حتی نام این مدل، به معنای تمساح‌ نیز با الهام از همین ارتفاع کم و ظاهر خاص گرفته شده است.

بی‌ام‌و اس‌ای ۲ (BMW CE 02)

این مدل بیشتر به دلیل حرکت سریع و چابک خود در ترافیک شهری، قابلیت‌های هوشمند، طول و ارتفاع کوتاه و وزن فوق‌العاده کم خود به شهرت رسیده است. با داشتن یک موتور سنکرون و باتری ۴۸ ولتی می‌تواند ۴۰.۵ پوند فوت گشتاور تولید کرده و در عرض ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ شود. حتی شارژر سریع اختیاری قادر است زمان شارژ را تنها به ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه نیز کاهش دهد.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان