جزییات و شرایط دریافت سقف وام ازدواج بانک ملی + مبلغ اقساط

تورهای مسافرتی لحظه آخر

وام ازدواج یکی از وام‌های پایه‌ای و اساسی در کشور است که تمامی تازه عروس و دامادها در هر رده سنی امکان دریافت آن را دارند. این وام قرض الحسنه بوده و بانک ملی مانند دیگر بانک‌های دولتی کشور یکی از ارائه دهندگان آن است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، زوج‌هایی که به تازگی عقد کرده و مایل به دریافت وام ازدواج هستند باید در بانک مرکزی ثبت نام داشته باشند تا در اولین فرصت بانک به خواسته آن‌ها رسیدگی کرده و مبلغ تسهیلات مذکور برای آن‌ها مشخص شود. سقف این وام 350 میلیون تومان است و در صورتی زوج‌ها از مبلغ سقف برخوردار می‌شوند که شرایط سنی مورد نظر بانک مرکزی را داشته باشند. در واقع اگر پسر زیر 25 سال و دختر زیر 23 سال سن داشته باشد، تا سقف 350 میلیون تومان به آن‌ها وام ازدواج پرداخت می‌شود. در صورتی که این شرایط سنی را نداشته باشند، سقف وام برای آن‌ها تا 300 میلیون تومان تعیین شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورت واجد شرایط بودن زوج‌ها، بانک مرکزی آن‌ها را به یکی از بانک‌های ارائه دهنده تسهیلات ازدواج هدایت می‌کند. بانک ملی یکی از این درگاه‌ها است. افرادی که برای دریافت وام به بانک ملی ارجاع داده شده‌اند باید حساب قرض الحسنه داشته باشند و ضامن رسمی به بانک ارائه بدهند. در صورت فراهم کردن زمینه، وام به آن‌ها پرداخت خواهد شد. لازم به ذکر است بعد از دریافت وام حداکثر تا 120 ماه امکان بازپرداخت آن وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

میزان اقساط وام ازدواج بانک ملی چقدر است؟

با توجه به شرایط ذکرشده، میزان هر قسط وام 350 میلیونی ازدواج به 3 میلیون و 181 هزار و 818 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 427 میلیون تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز