جزییات فروش اقساطی تیگو ۸ پرومکس در اردیبهشت ۱۴۰۳ 

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش نقد و اقساطی تیگو ۸ پرومکس برای اردیبهشت ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر قیمت مصوب تیگو ۸ پرومکس 2 میلیارد و 609 میلیون و 100 هزار تومان است. این خودرو در بازار آزاد تا 3 میلیارد تومان هم خرید و فروش می‌شود. شرایط فروش نقد و اقساطی تیگو ۸ پرومکس برای اردیبهشت ۱۴۰۳  از این قرار است که در فروش نقدی 45 روزه قیمت علی الحساب خودرو 2 میلیارد و 609 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. البته در زمان تحویل خودرو اگر قیمت‌های جدید اعلام شود متقاضی باید مابه التفاوت را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

در این طرح میزان پیش‌پرداخت برای طرح جایگزین 50 درصد مبلغ و برای متقاضی عادی 60 درصد مجموع مبلغ در نظر گرفته شده‌است.

برای این طرح 225 خودرو برای متقاضیان عادی در مدل اقساطی و 525 خودرو برای متقاضیان عادی در مدل فروش نقدی تعیین شده است. همچنین 112 خودرو برای روش اقساط طرح جایگزینی و 263 خودرو برای روش نقد در طرح جایگزینی در نظر گرفته شده‌است.

مشخصات فنی و آپشن های تیگو ۸ پرومکس

این خودرو دارای موتوری 2 لیتری با 254 اسب بخار قدرت است. این خودرو با جعبه دنده 7 سرعته و گشتاوری 390 نیوتن متری تمام نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می کند. این خودرو با شتابی 8.9 ثانیه ای حداکثر می‌تواند 200 کیلومتر سرعت داشته باشد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در 100 کیلومتر حدود 7 لیتر است.

مهمترین آپشن‌های این خودرو شامل کنترل کروز هوشمند، کنترل ایستایی و کنترل سرعت در سرازیری، سنسور جلو و عقب، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین، رادار ضد تصادف جلو است.

همچنین در سیستم روشنایی دارای سیستم نور بالا اتومات، دی لایت، اتولایت، مه شکن جلو و عقب است.

متقاضیان برای اطلاع از وضعیت اقساط خودرو با شرکت مدیران خودرو تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
روکش مارال
آهن رویال
رایانه کمک
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز