جزییات ثبت نام وام بدون سود 300 تا 750 میلیون تومانی بانک دی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

وام 300 میلیون تومانی بانک دی که تحت عنوان طرح «باران» ارائه شده به افرادی پرداخت می‌شود که سپرده قرض الحسنه داشته و حداقل 10 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی تمایل دارند باید ضامن رسمی ارائه دهند. این وام هیچ سودی ندارد و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق گرفته است.

این تسهیلات به افراد حقوقی نیز پرداخت می‌شود سقفش برای این گروه تا 750 میلیون تومان تغییر می‌کند. لازم به ذکر است که امتیاز این تسهیلات قابل انتقال به اقوام درجه یک است. همچنین شرکت‌ها و افراد حقوقی با ارائه معرفی نامه امکان ارائه این وام را به پرسنل خود دارند. افراد اعم از حقیقی و حقوقی بعد از دریافت وام حداقل طی شش ماه و حداکثر 60 ماه امکان بازپرداخت خواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام افراد حقیقی، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. کل سود تسهیلات به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

بیان هدف تشکیل بانک دی و برخی از افتخارات این مجموعه

بانک دی از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که به منظور تسهیل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در همه فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی، به خصوص زمینه‌های پولی، مالی و بانکی شروع به کار کرد.

این بانک طی سال‌های فعالیت و ارائه خدمات خود توانسته افتخارات زیادی از جمله جایزه خط کش طلایی نشان افکار عمومی 96، تندیس رتبه دوم اولین المپیاد بانکی و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز