جزییات ثبت نام وام 400 میلیون تومانی بدون سود بانک مهر با اقساط 7 میلیونی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک قرض الحسنه مهر ایران سقف وام قرض الحسنه خود را از 300 میلیون به 400 میلیون تومان افزایش داده که متقاضیان واجد شرایط تنها با پرداخت کارمزد چهار درصدی امکان دریافت آن را دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب این مجموعه سپرده مورد نظر را داشته و حداقل مدت سه ماه از زمان افتتاح حساب آن‌ها بگذرد. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. در صورت داشتن شرایط مذکور تسهیلات به آن‌ها تعلق خواهد گرفت و پس از دریافت آن‌ها ظرف مدت 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت اقساط، مبلغ هر قسط 7 میلیون و 272 هزار و 727 تومان اعلام شده است. کل سود این تسهیلات به 48 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 448 میلیون تومان اعلام شده است.

برخی از اهداف بانک مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از بانک‌های دولتی کشور است که با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و به منظور ارائه خدمات بانکداری خرد، مدیریت سرمایه گذاری و تسهیلات قرض الحسنه از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد.

راز آسمان پایتخت

آغاز به کار این مجموعه تنها با 300 شعبه بود اما اکنون بالغ بر چند هزار شعبه از این مجموعه در سراسر کشور فعال هستند و به مشتریان خدمت رسانی می‌‌کنند. بانک مهر ایران بیشتر به دلیل ارائه وام قرض الحسنه در میان مشتریان شناخته شده است.

این بانک با ارائه خدمات پولی و بانکی مجاز اهدافی مانند فرهنگ سازی سنت قرض الحسنه، استفاده از فناوری اطلاعات و پیاده سازی بانکداری الکترونیکی و … را دنبال می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
آهن رویال
آریاپی
رایانه کمک
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزییات ثبت نام وام 400 میلیون تومانی بدون سود بانک مهر با اقساط 7 میلیونی

  1. شهنام صفایی گفته:

    وقتی مینویسید جزئیات وام باید حداقل توضیحات میدادید که سپرده مورد نظر یعنی چه و چه مبلغی میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز