نحوه ثبت نام وام بدون سود 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی با اقساط 9 میلیونی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک کشاورزی با تدارک طرح «احسان» شرایطی را فراهم کرده تا مشتریانش با اتکا به سپرده قرض الحسنه خود در این مجموعه، تسهیلات 300 میلیون تومانی بدون سود دریافت کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند باید حداقل یک ماه و حداکثر 12 ماه میانگین حساب داشته باشند. افراد متقاضی دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی به شعبه ارائه بدهند. هیچ نوع سودی برای این تسهیلات وجود ندارد اما به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. البته در برخی موارد بانک از کارمزد چهار درصدی نیز می‌گذرد. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند ظرف مدت حداقل 12 ماه و حداکثر 36 ماه امکان پرداخت اصل آن به همراه کارمزدش را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام و با در نظر گرفتن سقف زمان بازپرداخت و نرخ کارمزد، میزان هر قسط 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان است. کل سود تسهیلات به 24 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 324 میلیون تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

بانک کشاورزی با چه هدفی شکل گرفت و خدمت رسانی می‌کند؟

یکی از بانک‌های تخصصی ایران بانک کشاورزی است که از بیست و یکم خردادماه سال 1312 با ارائه انواع خدمات پولی و مالی خدمت رسانی می‌کند. این بانک با هدف تامین مالی بخش کشاورزی و زیریخش‌های آن شکل گرفت و در حال حاضر نیز خدمات ویژه‌ای را به کشاورزان و دامداران کشور ارائه می‌دهد.

این بانک در حال حاضر بالغ بر هزار و 817 شعبه و 50 شعبه ارائه خدمات ارزی و بین المللی در سراسر کشور دارد تا خدمات پولی و مالی را راحت‌تر به مشتریان واجد شرایط و دائمی خود ارائه بدهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
آهن رویال
دادپویان
اوج آرام
آریاپی
رایانه کمک
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز