جزایر زیبا و تماشایی در قاره آمریکا کجاست؟

جزایر زیبا و تماشایی در قاره آمریکا کجاست؟
ژیوار

قاره آمریکا، از قطب شمال تا قطب جنوب پر است از جزایری زیبا که در اقیانوس‌های اطلس و آرام واقع شده‌اند. جزایری اسرارآمیز، زیبا، تفریحی که می‌تواند هر مسافر با هر سلیقه را راضی نگه دارد.

کاماپرس در این گزارش جزایر زیبا در قاره آمریکای را به شما معرفی می‌کند.

جزیره بورابورا، جزیره ای مخصوص جشن گرفتن

از میان تمام جزایر شگفت‌انگیزی که پلینزی فرانسه را تشکیل می‌دهند، بورابورا تاج جواهرنشان است. این جزیره که در شمال‌غربی تاهیتی قرار دارد، در عین دورافتادگی، به‌راحتی برای ماه‌عسل، سالگرد، یا سفرهایی برای جشن‌گرفتن در دسترس است. بورابورا با تالاب محافظت‌شده‌ای توسط صخره‌های مرجانی احاطه شده و مقصدی محبوب برای غواصان و شناگران است، همچنین دارای مجموعه‌ای از اقامتگاه‌های لوکس در سطح جهانی است.

جزایر زیبا و تماشایی در قاره آمریکا کجاست؟

سنت‌بارتلمی با جزایر بکر و سفید

دلیلی وجود داشته که طی دهه‌ها جامعه‌ مرفه زمستان هرسال به سنت‌بارتلمی فرار می‌کردند. این جزیره که به سواحل بکر و شنی سفید، آب‌های زلال و درخشان، زندگی شبانه‌ فوق‌العاده و خرید بی‌نظیر معروف است، مقصدی است دیدنی برای کسانی است که به‌دنبال تجسم ظرافت و راحتی کاراییبی هستند.

دریان سفر امید

جزایر زیبا و تماشایی در قاره آمریکا کجاست؟

سنت‌لوسیا، یک جزیره شگفت انگیز

این جزیره‌ باشکوه در کاراییب شرقی ممکن است با شباهت زیادش به جزایر هاوایی، بازدیدکنندگانی را که برای اولین‌بار به آنجا می‌روند، شگفت‌زده کند. این مقصد دل‌فریب با داشتن انواع زمین‌ها، از ساحل معروف و نمادین شوگربیچ تا کوه‌های آتشفشانی خیره‌کننده پیتون، همه را مجذوب خود می‌کند. بازدیدکنندگان همیشه می‌توانند انتظار مهمان‌نوازی مدبرانه، طعم فرهنگ کاراییبی با الهام از فرانسه و مناظر اسرارآمیز را داشته باشند.

جزایر زیبا و تماشایی در قاره آمریکا کجاست؟

برمودا مکانی برای کاوش

این سرزمین مشهور به سواحل شنی صورتی، فرهنگ دوستانه، به‌اندازه‌ای که زیباست، زنده و پویا هم هست. این سرزمین بریتانیایی در شمال اقیانوس اطلس واقع شده و سواحل نمادین، شگفتی‌های طبیعی فراوان برای کاوش، و آب‌های نفس‌گیر را ارائه می‌دهد.

جزایر زیبا و تماشایی در قاره آمریکا کجاست؟

کوآی، جزیره باغ‌ها

این جزیره هاوایی با لقب «جزیره باغ»، به شهرت خود می‌نازد. دورترین و محبوب‌ترین جزیره در این مجمع‌الجزایر، کوآی با کوه‌های سرسبز و فرم‌های سنگی دراماتیک، شن‌های طلایی و آب‌های فوق‌العاده برای موج‌سواری و شنا شناخته می‌شود.

جزایر زیبا و تماشایی در قاره آمریکا کجاست؟

بیشتر بخوانید:

در سواحل اقیانوس آرام کانادا، جزیره‌ای دل‌انگیز با جامعه‌ای متنوع از خلاقیت‌ها، باغ‌های انگلیسی، و معماری بی‌نظیر واقع شده است. این جزیره منحصربه‌فرد سواحلی صخره‌ای و پر از تخته سنگ‌های دراماتیک دارد، که تجربه‌ای یکتا و هیجان‌انگیز را برای تعطیلات فراهم می‌کند.

جزایر زیبا و تماشایی در قاره آمریکا کجاست؟

ایسلا موخِرِس مخصوص جویندگان هیجان

کنار سواحل کانکون، جزیره‌ای شگفت‌انگیز در دریای کاراییب به‌نام ایسلا موخرس واقع شده است. این جزیره که موردعلاقه خانواده‌ها، هنرمندان، عاشقان، آشپزها و جویندگان هیجان است، خانه‌ای برای جامعه‌ای منحصربه‌فرد با زمینی متنوع‌تر از آن است. Playa Norte به‌عنوان بهترین ساحل مکزیک شناخته می‌شود، در حالی‌که موزه مجسمه‌های زیرآبی MUSA و دیگر مکان‌های تاریخی از بهترین جاذبه‌های کشور هستند.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز