جزئیات جدیدترین وام 1 میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین

ژیوار

بانک اقتصاد نوین طرح تسهیلاتی جدیدی به نام «پیام» را تدارک دیده که طبق آن به تمامی مشتریان واجد شرایط حقیقی و حقوقی دارای پایانه فروشگاهی یا درگاه‌های پرداخت متصل به این مجموعه تا سقف 1 میلیارد تومان وام پرداخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک اقتصاد نوین که پایانه فروشگاهی یا درگاه پرداخت متصل به حساب‌های قرض الحسنه، کوتاه مدت یا جاری بانک اقتصاد نوین هستند، امکان درخواست برای وام 1 میلیارد تومانی طرح پیام را دارند. این وام 1 میلیارد تومانی به شرط ایجاد خواب سپرده مناسب، دو یا سه یا چهار یا شش ماهه، به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. سود این وام با توجه به نوع حساب متقاضی، مقدار معدل حساب و نوع قرارداد تسهیلات متفاوت بوده و چهار یا 18 یا 23 درصد خواهد بود. گیرندگان این تسهیلات امکان بازپرداخت آن را طی 24 ماه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

با توجه به سقف وام، حداقل نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 45 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. کل سود تسهیلات به 60 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 1 میلیارد و 60 میلیون تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

درباره خدمات بانک اقتصاد نوین و برخی افتخارات آن بیشتر بدانید

بانک اقتصاد نوین از سال 1380 تاکنون انواع خدمات پولی و بانکی مجاز اعم از تسهیلات و اعتبارات، انواع سپرده، خرید و فروش ارز، اینترنت بانک، پایانه اندرویدی، کارت اعتباری و مجازی و … را به مشتریان ارائه می‌دهد.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته انواع افتخارات اعم از گواهینامه امنیت اطلاعات مرکز افتا، رتبه 29 در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعت در 1400، تندیس اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی 1393 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک اقتصاد نوین
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز