جزئیات استخدام ۵ بانک در شهریور ماه 1403

استخدام بانک
ژیوار

بانک‌های دولتی و خصوصی در شهریور ماه امسال از میان افراد جویای کار با برگزاری آزمون یا بدون نیاز به آن نیروی جدید استخدام می‌کنند. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که قصد دارند در یک بانک باسابقه استخدام شوند، باید جزئیات استخدام در این مؤسسات را بدانید.

کاماپرس در این گزارش، جزئیات استخدام ۵ بانک در شهریور ماه را بررسی می‌کند.

بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد در شهریور ماه از میان کارجویان علاقه‌مند به کار بانکی در برخی از شهرها از جمله تهران بدون آزمون نیروی جدید استخدام می‌کند. از جمله شرایط استخدام در این بانک، بومی و ساکن شهر مورد تقاضا بودن، داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای مقاطع تحصیلی مورد نیاز و داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت است. بانک پاسارگاد در استان‌ تهران به بانکدار، کارشناس امور حقوقی، منشی، کارشناس انفورماتیک و نگهبان، در استان سمنان به بانکدار، در استان‌های خوزستان و کرمان به بانکدار و کارشناس امور حقوقی، در استان خراسان رضوی به بانکدار و در استان فارس به نگهبان نیاز دارد. برای درخواست استخدام در این موقعیت‌های شغلی باید به سایت بانک پاسارگاد مراجعه کرده و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنید.

بانک دی

بانک دی برای تکمیل کادر فنی خود در زمینه مرکز داده و پشتیبانی، نگهداری و توسعه سامانه‌های مرتبط با حوزه امنیت و راهبری فناوری اطلاعات از میان کارجویان ساکن شهر تهران با تجربه کاری و مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد نیروی جدید استخدام می‌کند. این افراد تا هفتم شهریور ماه فرصت دارند که رزومه و مدارک مربوط به سوابق کاری و پروژه‌های خود را به نشانی پست الکترونیک it@day24.ir با عنوان «مرکز داده» و ims@bank-day.ir با عنوان «فناوری اطلاعات» ارسال کنند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

بانک سرمایه

بانک سرمایه شهریور ماه امسال از میان افراد متخصص، مجرب، متعهد و بازنشسته شبکه بانکی کشور برای سمت سازمانی رئیس شعبه در شهرهای خمینی‌شهر، مرودشت و کرمانشاه نیرو استخدام می‌کند. این افراد باید مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر داشته باشند و از صدور حکم بازنشستگی‌شان بیش از ۲ سال نگذشته باشد. همچنین، باید آخرین پست سازمانی آنها حداقل رئیس شعبه درجه ۲ باشد. این افراد تا پایان روز سوم شهریور ماه فرصت دارند که فرم ثبت‌نام موجود در سایت بانک سرمایه را تکمیل کرده و مدارک اسکن‌شده مورد نیاز آن را ارسال کنند.

بانک خاورمیانه

این بانک خصوصی ایرانی در شهریور ماه برای سمت‌های کارشناس تحلیلگر لایه یک مرکز عملیات امنیت، کارشناس سیستم امنیت اطلاعات و کارشناس عملیات اعتباری نیروی جدید استخدام می‌کند. کسانی که علاقه‌مند به استخدام در این سمت‌ها در بانک خاورمیانه هستند، باید فرم همکاری سمت مورد نظر را در سایت این بانک تکمیل کرده و رزومه و سوابق کاری خود را از همین راه ارسال کنند. پس از بررسی رزومه‌ها، این بانک از افراد واجد شرایط برای آزمون و مصاحبه دعوت می‌کند.

استخدام در بانک

بانک آینده

بانک آینده برای تکمیل کادر مدیریتی خود در حوزه ارز و امور بین‌الملل در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و بوشهر نیروی جدید استخدام می‌کند. کسانی که برای کار در این موقعیت‌های شغلی استخدام خواهند شد از میان بازنشستگان شبکه بانکی کشور و افراد باتجربه در این حوزه خواهند بود. برای درخواست استخدام در سمت‌های معاون ارزی شعبه و مدیر شعبه بانک آینده در شهرهای اشاره شده باید به سایت بانک آینده مراجعه کنید و فرم همکاری مربوط به آن را تکمیل کرده و رزومه و سوابق کاری خود را از همین راه ارسال کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آیندهبانک پاسارگادبانک خاورمیانهبانک دیبانک سرمایه
نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز