جذب کارآموزان دانشجو در پایشگران مدیریت طرح

پایشگران مدیریت طرح-کاماپرس
آریاک سفر

دومین دوره از نمایشگاه کار دانشگاه تهران در محل مصلی این دانشگاه  برگزار شد و شرکت‌های زیادی در آن حضور پیدا کردند. یکی از مجموعه‌های شرکت کننده، پایشگران مدیریت طرح بود.

به گزارش کاماپرس، این شرکت دانش بنیان با قدمت 19 ساله درخصوص تولید نرم افزارهای تخصصی فعالیت دارد. در حال حاضر این مجموعه پروژه‌های جدیدی دارد که برای آن‌ها مایل به جذب نیرو است.

اهداف شرکت در نمایشگاه کار تهران

مژگان فریزاد ، مدیر منابع انسانی در گفت و گو با گزارشگر کاماپرس درباره اهداف شرکت در نمایشگاه کار تهران گفت: ما یکسری تیم‌های تخصصی داریم اما اکنون به دنبال افزایش نیرو هستیم و دوست داریم از بین بچه‌هایی که مایل به کارآموزی هستند جذب نیرو داشته باشیم. پیش از این حدود 20 نفر نیروی جوان دانشگاهی را آموزش دادیم و اکنون نیز در کنار خودمان مشغول کار هستند.

خدمات و محصولات جدید شرکت پایشگران مدیریت طرح

وی درخصوص خدمات و محصولات جدید مجموعه گفت: ما به تولید محصول نمی‌پردازیم. حوزه ما نرم افزار است و سفارشات مشتریان را اجرایی می‌کنیم. حدود 70 درصد از سیستم‌های بیمه ایران، از تولید، طراحی و پشتیبانی، برعهده مجموعه ما است. بعضی از پروژه‌های جدید مجموعه، مربوط به بیمه آسیا است. همچنین ما در حال کار روی پروژه‌هایی در حوزه گمرک و زمین شناسی هم هستیم اما تمرکز اصلی پروژه‌های ما مربوط به بیمه است.

اولویت شش ماهه دوم سال

فریزاد درباره اولویت بندی برنامه‌ها در نیمه دوم سال گفت: ما چند پروژه جدید داریم و به همین دلیل به جذب نیرو برای پیش بردن آن‌ها نیاز داریم. تاکنون با چند بیمه برای پروژه‌ها مذاکره داشتیم و در حال عقد قرارداد هستیم، بنابراین باید نیروی بیشتری به کار بگیریم. اما چه بهتر که از نیروهای جوان دانشگاهی بهره ببریم. هر چند احتمالا در ابتدای کار بازدهی چندانی برای شرکت نخواهند داشت ولی با کمک نیروهای تخصصی کمک کننده هستند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

چالش اصلی مجموعه

وی درباره چالش‌ها گفت: چالش اصلی ما کمبود زمان برای انجام پروژه در زمان تعریف شده بود که البته برطرف کردیم. مجموعه ما در صنعت آی تی متاسفانه با کمبود نیرو مواجه شده و جذب نیرو در این بخش تبدیل به چالش شده است .

فریزاد در پایان بیان کرد: بهتر است کسب و کارها فرصت بیشتری به جوانان بدهند و فقط دنبال نیروهای متخصص نباشند و به آموزش نیرو هم فکر کنند. جذب یک نیروی متخصص که در یک محیط دیگری آموزش دیده است، مطلوب است اما نباید جوانان و نیروهای تازه کار را نادیده بگیریم.

انتهای پیام

مرتبط با : پایشگران مدیریت طرح
ژیوار
آهن ملل اصفهان
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان