جذب نیروی کار در مجموعه فعال همگام رادین

همگام رادین-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه کار دانشگاه تهران در محل مصلی این دانشگاه برگزار شد و شرکت‌های مختلف ازجمله همگام رادین در آن حضور پیدا کردند.

به گزارش کاماپرس، مجموعه همگام رادین یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه فناوری مخابرات و الکترونیک است که طی سال‌های فعالیت خود با اجرای پروژه‌های متنوع، گسترش پیدا کرده است. با توجه به گسترش بی‌وقفه این مجموعه، مسئولان آن در نمایشگاه کار حضور پیدا کردند تا نیروی انسانی بیشتری را جذب کنند.

بررسی اهداف همگام رادین از حضور در نمایشگاه کار تهران

سعید محمدزاده، کارشناس منابع انسانی همگام رادین در گفت و گو با کاماپرس از اهداف شرکت در نمایشگاه گفت: هدف ما این است که نیروهای کار بالقوه در دانشگاه تهران و دیگر دانشگاه‌های دولتی را بشناسیم و بتوانیم فارغ التحصیلان یا دانشجویانی که در آستانه فارغ التحصیلی قرار دارند را استخدام کنیم.

حوزه فعالیت همگام رادین

وی درباره مجموعه بیان کرد: شرکت دانش بنیان ما 10 سال است که در حوزه مخابرات فعالیت دارد و موسسان و بیشتر پرسنلمان از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی هستند. شرکت ما در حال حاضر در حوزه برق و الکترونیک و برنامه نویسی کمبود نیرو دارد و به دنبال جذب نیرو هستیم.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

اولویت‌های همگام رادین در نیمه دوم سال

محمدزاده درباره اولویت بندی برنامه‌های نیم دو سال بیان کرد: اولویت ما برای شش ماهه باقی مانده سال، استخدام بیشتر نیروی کار و افزایش نفرات پرسنل است.

وی در پایان گفت: ما در حال گسترش مجموعه هستیم و در خصوص منابع انسانی کمبود داریم. البته در بسترهای مختلف آگهی منتشر کردیم و تاکنون توانسته‌ایم برخی از افراد خوب را جذب کنیم.

انتهای پیام

مرتبط با : همگام رادین
ژیوار
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان