جذب نیروی متخصص و کاربلد در شرکت نوآوری الفو

نواوری الفو-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه کار دانشگاه تهران در محل مصلی این دانشگاه با حضور شرکت‌های مختلف برگزار شد. شرکت نوآوری الفو یکی از حاضران این دوره نمایشگاه بود.

به گزارش کاماپرس، مرکز نوآوری الفو یکی از کارگزاران ارائه خدمات نوآوری، توسعه کسب و کار، توسعه اکوسیستم و شبکه سازی در پردیس میکروالکترونیک و فوتونیک ایران است که با هدف تعامل بیشتر با دانشجویان خلاق و دارای مهارت در این دوره نمایشگاه حضور پیدا کرد.

الفو با چه اهدافی در نمایشگاه کار تهران حاضر شد؟

الیار پورعلی، مدیر دفتر طراحی درخصوص اهداف این مجموعه برای شرکت در نمایشگاه بیان کرد: ما بیشتر به دنبال جذب نیروهای نخبه و متخصص برای پارک تازه تاسیس خود هستیم و با حضور در نمایشگاه کار قصد داریم خودمان را به شرکت‌های دیگر معرفی کنیم تا امکان همکاری بیشتر با مجموعه‌های مختلف را پیدا کنیم.

تولیدات نوآوری الفو چیست؟

وی درخصوص خدمات و محصولات مجموعه گفت: محصولات ما عمدتا سنسورهای شتاب مورد استفاده در خودروها و سنسورهای قابل استفاده در لوازم خانگی هستند. ما در حال راه اندازی خط تولید سنسورهای بیشتر و قابل استفاده در ماشین لباسشویی یا دیگر لوازم خانگی هستیم. همچنین مجموعه ما به دنبال راه اندازی خطی برای سنسورهای پزشکی مانند سنسورهای فشار خون و قند خون است.

اولویت بندی الفو برای شش ماهه دوم سال

پورعلی درباره اولویت بندی اهداف مجموعه در نیمه دوم سال گفت: برنامه ما برای شش ماهه دوم سال، صادرات محصولات به کشورهای منطقه است. در حال حاضر برخی از محصولات در حال صادرات به کشور چین هستند. ما برای نیمه دوم سال افزایش نیروی کار را هم مدنظر داریم. چون خط‌های تولیدی راه اندازی شده ظرفیت بسیار بالایی دارند و باید تعداد پرسنل را بالا ببریم.

دریان سفر امید

وی درباره چالش‌ها گفت: چالش اصلی ما مربوط به ساخت و ساز واحدها بود. زیرا مدام برای هماهنگی‌های منابع انرژی این واحدها به مشکل می‌خوردیم. البته این مشکلات با پشتکار مجموعه حل شده است.

بیشتر بخوانید:

از نخبه‌ها استقبال می‌کنیم

وی در پایان گفت: ما پذیرای تمامی متخصصان حوزه‌ها فوتونیک، بیوالکترونیک و میکروالکترونیک در مجموعه خود هستیم. فعالان و دوستداران می‌توانند از مجموعه بازدید داشته باشند و بیشتر با کار ما آشنا شوند. این مجموعه همچنین علاقمند به همکاری با نخبه‌ها است، بنابراین از این افراد دعوت می‌کنیم تا رزومه‌های خود را برایمان ارسال کنند تا امکان همکاری فراهم شود.

انتهای پیام

مرتبط با : الفو
ژیوار
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان