جدیدترین شرایط خرید خودرو دنا اتوماتیک برای پاییز

ژیوار

ایران خودرو برای متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه با اولویت پاییز 1403 فراخوان داد. طبق این فراخوان متقاضیان خودرو از این درگاه امکان خرید دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و تارا اتوماتیک ال ایکس وی4 را دارند.

به گزارش کاماپرس، براساس طرح جدید ایران خودرو، متقاضیان خرید دنا پلاس اتوماتیک به دو روش امکان تقاضای این اتومبیل را از خودروسازی مذکور دارند. در صورتی که فرد مایل به تحویل این خودرو از روش فروش فوق العاده باشد باید مبلغ 701 میلیون و 459 هزار و 600 تومان واریز کند. خودروی دنای فروخته شده با روش فوق العاده، 90 روز بعد تحویل مشتری داده می‌شود. متقاضیان خرید این خودرو به روش پیش فروش باید امکان پرداخت 350 میلیون و 729 هزار و 800 تومان را داشته باشند. موعد تحویل خودروی فروخته شده با روش پیش فروش، اسفندماه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

خودرو عرضه شده دیگر در فراخوان جدید ایران خودرو، تارا اتوماتیک است که این اتومبیل هم با دو روش فروش فوق العاده و پیش فروش به متقاضیان واگذار می‌شود. با روش فوق العاده، متقاضی باید 690 میلیون و 773 هزار و 400 تومان پیش پرداخت داشته باشد. موعد تحویل خودروی فروخته شده با روش فوق العاده، 90 روزه است. در صورتی که خودرو به روش پیش فروش به متقاضی واگذار شود، وی باید 345 میلیون و 386 هزار و 700 تومان پیش پرداخت داشته باشد. خودروی فروخته شده با این روش در بهمن ماه به متقاضی تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز