جدیدترین گوشی میان رده در بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشی میان رده جدید در بازار، اغلب با شبکه اینترنت 5G ارائه شده و ظرفیت حافظه داخلی و رم نسبتا خوبی دارد. گوشی‌های میان رده در اکثر موارد ظرفیت باتری بالایی داشته و از قابلیت شارژ سریع نیز استفاده می‌کنند. علاوه بر آن، این محصولات صفحه نمایشی شفاف در اندازه‌های مختلف را ارائه کرده و از نظر سخت افزاری نیز قابل قبول هستند.

کاماپرس در این گزارش جدیدترین گوشی‌های میان رده در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و ویژگی‌های مهم هر یک را بررسی می‌کند.

گوشی میان رده سامسونگ با مدل A55 ویتنام

این گوشی میان رده با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 20 تا 24 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی داشته و سه دوربین 50 و 12 و 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو دارد. این گوشی سامسونگ ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با توان شارژ 25 واتی را عرضه می‌کند و امکان استفاده از شبکه اینترنت 5G را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی میان رده سامسونگ با مدل A35 ویتنام

این گوشی سامسونگ نیز با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 17 میلیون تومان فروخته می‌شود. این محصول سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی را در اختیار کاربران قرار داده و از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. همچنین ظرفیت باتری این مدل 5000 میلی آمپر ساعت بوده و امکان شارژ سریع 25 واتی را فراهم می‌کند. کیفیت دوربین‌های اصلی در این مدل 50 و 8 و 5 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین سلفی 13 مگاپیکسل است.

گوشی میان رده شیائومی با مدل Poco M5

این گوشی میان رده با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ارائه شده و با قیمت نزدیک به 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش 6.58 میلی آمپر ساعتی داشته و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی دوربین‌های 50 و 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت داشته و کیفیت دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است. ظرفیت حافظه داخلی و رم این مدل به ترتیب 64 و 4 گیگابایت در نظر گرفته می‌شود.

گوشی میان رده ریلمی با مدل Pro 12 5G

این گوشی میان رده با سایز صفحه نمایش 6.7 اینچی طراحی شده و با قیمت نزدیک به 20 میلیون تومان فروخته می‌شود. این محصول حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی داشته و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است که از امکان شارژ سریع 67 واتی استفاده می‌کند. این محصول دارای سه دوربین 50 و 32 و 8 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

گوشی میان رده آنر با مدل X7b

این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 8 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایسش 6.8 اینچی داشته و ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی دارد. همچنین این گوشی میان رده سه دوربین 108 و 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو داشته و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاآنردیجی لندریلمیسامسونگشیائومیمقداد آی تی
آهن رویال
رایانه کمک
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز