جدیدترین قیمت پژو 206 اتومات کارکرده در بازار / مرداد 1403

پژو206-کاماپرس
ژیوار

انتخاب خودرو برای خریدان یکی از چالش‌های مهم است. همخوانی قیمت و بودجه، آپشن‌ها و یا میزان کارکرد و سلامت یک خودرو از جمله مواردی است که نیازمند یک جست و جوی آگاهانه است.

پژو 206 سال 80 وارد ایران شد. یک هاچبک اسپرت و جذاب با طراحی اروپایی که دل بسیاری را به دست آورد. این خودرو در اوایل ورود یکی از بهترین خودروهای مونتاژی ایران بود، هرچند به مرور از کیفیت آن کاسته شد، اما هنوز هم طرفداران خودش را دارد.

کاماپرس در این گزارش قیمت روز خودور پژو 206 اتومات کارکرده را بررسی می‌کند.

206-کاماپرس

*اولین مورد این بررسی یک پژو 206 اتومات تیپ 6، محصول سال 98 است که برای فروش آگهی شده است. این خودرو سفید بنزینی تقریبا 192 هزار کیلومتر کار کرده، رنگ داخلی ماشین مشکی است و درب آن تعویض شده است. این خودرو با لاستیک‌های نو در جلو، نمایشگر ساعت تایپ سی، فنی سالم و سند دست اول با مبلغ 410 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

*خودروی پژو 206 اتومات بعدی، به گفته فروشنده بسیار سرحال، با شاسی سالم و پلمب، رنگ شدگی در بدنه (یک گلگیر عقب، در عقب سمت شاگرد) و 5 ماه مهلت بیمه شخص ثالث در تهران به قیمت 375 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. رنگ بدنه خودرو خاکستری است و صندلی‌های چرمی و باکیفتی دارد، ضبط پایونیر و باند خربزه‌ای از دیگر موارد ذکر شده در آگهی این خودرو است و معاینه فنی آن تا تاریخ آخر تیر سال آینده اعتبار دارد.

قیمت پژو 206 اتومات مدل 88

*یک 206 دیگر هم در محدوده ستارخان تهران برای فروش گذاشته شده است. این خودرو که سال 88 تولید شده با 68 هزار کیلومتر کارکرد، چند لکه روی بدنه، رنگ بدنه خاکستری و داخل آبی با مبلغ 440 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. راننده مدعی است که فنی این خودرو سالم و در حد صفر است، رینگ اسپیدلاین ایتالیایی و لاستیک‌های تقریبا نو دارد. تصادف شدید و افتاب سوختگی هم ندارد و مناسب استفاده شخصی است.

*خودوری دیگر که در اصفهان آگهی شده یک پژو 206 مشکی است. این خودرو تولید سال 85 است و تمام سرویس‌های دوره‌ای را انجام داده با 400 هزار کیلومتر کارکرد به قیمت 405 میلیون تومان به فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید جلوبندی و گیربکس کاملا نو شده، موتور کاملا سالم و بدون عیب است و .لاستیک‌های 100 درصد نو و خارجی دارد.

206-کاماپرس

*آخرین خودرو این گزارش مربوط به یک خودرو پژو 206 اتومات تیپ 6 در تهران است. این خودرو کمتر از 9 هزار کیلومتر کارکرده و محصول سال 84 است. رنگ بدنه خودرو خاکستری و رنگ داخل کابین سورمه ای است. با بدنه بدون رنگ و قطعات تمام فرانسوی و بدون تعویض، دارای کارت سوخت و کلید یدک، سرویس‌های دوره‌ای شامل تعویض روغن گیربکس، تسمه دینام، تعویض چهارحلقه لاستیک به دلیل ابطال تاریخ مصرف به قیمت 860 میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته فروشنده ذکر کرده که با خودروهای گران‌تر هم معاوضه می‌کند. از دیگر مزیت‌های این خودرو می‌توان به دزدگیرفابریک، قفل کاپوت، قفل رینگ و قفل کامپیوتر هم اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز