جدیدترین قیمت خودرو ریسپکت 2 صفر و کارکرده

جدیدترین قیمت خودرو ریسپکت 2-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ریسپکت نام یکی از سدان‌های تولید شده توسط بهمن موتور است که توسط شرکت  COWIN Auto زیرمجموعه چری، در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. این خودرو با نام ریسپکت پرایم به صورت مونتاژ روانه بازار خودرو ایران شده و در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ نسخه به روز شده آن به نام ریسپکت ۲ روانه بازار شد.

ریسپکت ۲ تغییرات مثبتی در سه مورد اصلی داشته و در بخش فنی از همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر ریسپکت پرایم استفاده می‌کند که قدرت ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این خودرو از گیربکس CVT نسل جدید چری استفاده می‌کند تا نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل کند.

در ریسپکت ۲، تغییرات شامل دسته دنده الکتریکی با ظاهر مدرن، کلاستر دیجیتال با نمایش دمای جعبه دنده و آب، و قرار گرفتن کلیدهای ESP و حالت‌های رانندگی در کنار لیور دنده است.

کاماپرس در این گزارش 5 خودرو ریسپکت 2 صفر و کارکرده و قیمت آن‌ها را بررسی می‌کند.

ریسپکت پرایم 2 صفر کیلومتر مدل 1403

یک خودرو ریسپکت پرایم 2 صفر کیلومتر مدل 1403 به فروش گذاشته شده و با قیمت 1 میلیارد و 320 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو اتومات با توجه به اینکه کارکردی ندارد، از بدنه سالم، شاسی‌هاب پلمپ و بدنه سفید رنگ و بی خط و خش برخوردار است.

ریسکت پرایم 2 مدل 1402

یک ریسکت پرایم 2 مدل 1402 در حالی حدودا 6 هزار کیلومتر کارکرد دارد با قیمت 1 میلیارد و 395 میلیون تومان فروخته می‌شود. بدنه سفید رنگ این خوردو هیچگونه رنگ یا خط و خشی ندارد و شاسی‌های آن نیز پلمپ هستند. موتور و سایر قطعات خودرو نیز سالم و بدون ایراد گزارش شده‌اند.

ریسپکت پرایم مدل 1402 با کارکرد 113 کیلومتر

یک ریسپکت پرایم مدل 1402 با کارکرد 113 کیلومتر 1 میلیارد و 425 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این خودرو با توجه به کارکرد کم، موتور و قطعات سالمی دارد. همچنین شاسی‌های این خودرو پلمپ بوده و  گیربکس آن اتوماتیک است؛ بدنه مشکی رنگ آن نیز رنگ و خط و خش ندارد.

ریسپکت پرایم مدل 1402 اتوماتیک

یک ریسپکت پرایم مدل 1402 با حدودا 7 هزار کیلومتر کارکرد 1 میلیارد و 430 میلیون تومان قیمت خورده است. بدنه مشکی رنگ خودرو سالم، موتور آن بی عیب و نقص و شاسی‌های آن پلمپ اعلام شده است. این خوردو از گیربکس اتوماتیک استفاده می‌کند.

ریسپکت 2 صفر کیلومتر مدل 1402

قیمت یک ریسپکت 2 مدل 1402 با کارکرد صفر، 1 میلیارد و 480 میلیون تومان است. این خودرو از گیربکس اتوماتیک، موتور کاملا سالم، شاسی‌های سالم و پلمپ و بدنه مشکی بی رنگ و بی خط و خش بهره می‌برد.

انتهای پیام

مرتبط با : باماخودرو45همراه مکانیک
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز