جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی پس از ورود دلار به کانال 60 هزار تومان + جدول

ژیوار

با توجه به تعطیلی دو روزه بنگاه‌های خرید و فروش بازار، ثبات قیمت‌ها در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی حفظ شده است، اما به نظر می‌رسد با توجه به تنش‌های منطقه‌ای از ساعاتی دیگر این نمودار ثابت درهم شکند.

به‌گزارش کاماپرس، سورن پلاس دوگانه‌سوز از ابتدای ماه تا لحظه کنونی تنها سه میلیون تومان گران‌تر شده و امروز (13 مرداد) بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته با قیمت ۷۶۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جدیدترین قیمت خودروهای داخلی

پژو پارس TU۵ نیز از ابتدای این ماه ۱۱ میلیون تومان گرانتر شده و صبح امروز با قیمت ۸۷۱ میلیون تومان تعادل خود را حفظ کرده است.

اطلس که خودروی تازه وارد شرکت سایپا است در طول یک ماه اخیر از نوسان زیادی برخوردار شده و قیمت آن از ابتدای همین ماه ۲۱ میلیون تومان افزایش یافته‌است. قیمت اطلس امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته با نرخ ۵۳۷ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تارا اتوماتیک V۴ از محصولات ایران خودرو، چند روز پیش با قیمت بالای یک میلیارد معامله می‌شد اما با روند کاهشی در طی هفته‌ به قیمت زیر یک میلیارد رسیده و در حال حاضر با قیمت ۹۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بدون تغییر کار خود را شروع کرد.

قیمت خودروهای مونتاژی

در همین راستا تجارت نیوز گزارش داده است که محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خود را حفظ کردند.

کی‌ام‌سی J۷ یکی از سدان‌های مقرون به صرفه این شرکت، از ابتدای ماه جاری جمعاً ۲۷ میلیون تومان گران‌تر شده و امروز با قیمت ثابت نسبت به روز گذشته به نرخ یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان رسیده است.

هونگچی E-QM۵ که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود اخیراً در بازاری که روند نزولی پیدا کرده بود به زیر سه میلیارد رسیده است. در حال حاضر این خودرو با روند ثابت با قیمت دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

جک J۴ آپشنال همانند اکثریت بازار، حفظ تعادل کرده است. این سدان پرفروش کرمان موتور طبق نوساناتی که در طول هفته گذشته تجربه کرد، سرانجام به نرخ ۷۹۰ میلیون تومان رسید.

اکستریم VX از محصولات جدید و گران‌ترین محصول مدیران خودرو، امروز حفظ تعادل کرده و به قیمت 4 میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان رسیده است.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز