جدیدترین قیمت آپارتمان 100 متری در شهران / مرداد 1403

ژیوار

شهران یکی از محلات شمال غرب تهران به حساب می‌آید که به دلیل موقعیت جغرافیایی و آرامش منطقه همیشه متقاضی‌های بسیاری برای سکونت داشته است.

کاماپرس در این گزارش جدیدترین قیمت خرید آپارتمان 100 متری در شهران را مورد بررسی قرار داده است.

خانه‌ای 93 متری با ارزش 9 میلیارد و 300 میلیون

در بلوار شهران، خانه‌ای 93 متری با دو اتاق خواب و نورگیر بسیار زیاد به فروش می‌رسد. این آپارتمان هشت سال ساخت و کامل بازسازی شده، دارای پارکینگ، انباری، آسانسور و یک تراس قابل استفاده است. طبق اطلاعات آگهی، این خانه‌ در فضای بسیار دنج و آرام این محله قرار دارد. این واحد مسکونی متری 100 میلیون تومان قیمت دارد که جمع کل آن، حدود 9 میلیارد و 300 میلیون تومان می‌شود.

قیمت آپارتمان 100 متری در شهران

میان آگهی‌ها، خانه‌ای تازه ساز آنهم با طراحی مدرن، دیده می‌شود. این خانه‌ی 106 متری با دو اتاق خواب، در طبقه آخر یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. امکانات  اولیه‌ی این ساختمان شامل آسانسور، انباری و پارکینگ هم می‌شود. همچنین با وجود پنچره‌های پهن و بزرگی که دارد، باعث می‌شود تا نورگیر خوبی داشته باشد. چنین آپارتمانی حدودا متری 117 میلیون تومان قیمت دارد که جمع کل آن 12 میلیارد و 400 میلیون تومان خواهد بود.

قیمت-خانه-در-شهران-کاماپرس

دریان سفر امید

قیمت خانه‌ نوساز در شهران

خانه‌ای کلید نخورده در شهران برای فروش آگهی شده است. این خانه‌ای 110 متری با سه اتاق خواب، در طبقه سوم از پنجم یک ساختمان با نمایی مدرن قرار دارد. این ساختمان دارای پارکینگ، انباری و نورگیر مناسب است. پنجره‌های بزرگ این خانه باعث شده تا چشم انداز خوبی داشته باشد. قیمت کل این خانه 13 میلیارد و 300 میلیون تومان خواهد بود که با حدودا متری 121 میلیون تومان می‌توان صاحب این خانه شد.

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان 96 متری شمال غرب تهران

آپارتمان سه سال ساخت با مساحت 96 متر و دو اتاق خواب در سایت‌های خرید و فروش خانه دیده می‌شود. این خانه در طبقه آخر ساختمانی پنچ طبقه با نمای سنگ تراورتن قرار دارد. هر متر از این خانه حدود 110 میلیون قیمت دارد که در واقع جمع کل آن یک میلیارد و 60 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

خانه‌ی 110 متری؛ 12 میلیارد تومان

داخل تازه‌ترین آگهی‌های خرید و فروش خانه، خانه‌ای 110 متری کامل لوکس به فروش می‌رسد که با سه اتاق خواب، شش سال سابقه ساخت دارد. این خانه با کفپوش کامل پارکت و نورگیر استاندارد، به همراه پارکینگ، انباری و آسانسور، واحدی مناسب برای خانواده‌ها خواهد بود. چنین ملکی را می‌توان با متری 110 میلیون تومان و قیمت کل 12 میلیارد تومان خریداری کرد.

در همین منطقه خانه‌ی 96 متری با ده سال سابقه ساخت وجود دارد. این خانه‌ با دو اتاق خواب و پنچره‌های سراسری و بالکنی بزرگ نورگیر خوبی را در فضا ایجاد کرده است. واحد مورد نظر در طبقه دوم از چهارم ساختمان واقع شده. این خانه با متری حدود 115 میلیون به فروش می‌رسد.

قیمت آپارتمان در شهران

یکی دیگر از این آپارتمان‌ها با هشت سال ساخت، بازسازی کامل شده و فضای داخلی کاملا مدرنی دارد. این خانه‌ی 107 متری با دو اتاق خواب و پنجره‌های سراسری نور بسیاری در داخل خانه ایجاد کرده است. از دیگر امکانات این خانه، مانند دیگر گزینه‌های مطرح شده آسانسور، انباری و پارکینگ را می‌توان نام برد. قیمت هر متر از این خانه حدود 105 میلیون تومان خواهد بود که با جمع کل 11 میلیارد و 200 میلیون می‌توان صاحب این خانه شد.

قیمت خانه 100 متری در غرب تهران

آخرین خانه‌ی قابل معرفی هم، با 100 متر مساحت، دارای دو اتاق خواب حدود هفت سال قبل ساخته شده ولی داخل خانه کاملا لوکس است. این خانه در نزدیکی بلوار شهران قرار دارد و به دلیل نوع نقشه‌ی خانه، نورگیر خوبی در آپارتمان ایجاد کرده است. این واحد را می‌توان با متری 90 میلیون تومان و قیمت کلی 9 میلیارد تومان خرید.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز