جدیدترین قیمت خانه 80 متری در پرند چند است؟

پرند_کاماپرس
ژیوار

شهر جدید پرند موقعیت خوبی برای خرید خانه و سرمایه‌گذاری در اطراف تهران است. اگر بتوانید کمی از مرکز تهران فاصله بگیرید می‌توانید شهر جدید پرند موقعیت خوبی برای خانه دار شدن شماست. برای رفت و آمد هم امکان استفاده از مترو برای اهالی پرند فراهم‌شده است.

کاماپرس در این گزارش قیمت خانه‌های 80 متری پرند را بررسی کرده است.

اینتاپارس فاز ۶ شمالی، پرند

80 متر آپارتمان ساخت سال 1398 در فاز 6 شمالی پرند برای فروش گذاشته‌شده که می‌توان با 1 میلیارد و 100 میلیون تومان آن را خریداری کرد. این ساختمان 5 طبقه ۴ واحدی، بدون دیوار مشترک پشت کلانتری ۱۸ واقع‌شده و از امنیت بالایی برخوردار است. در نزدیکی ساختمان پمپ‌بنزین، فروشگاه، کارواش و سایر امکانات موردنیاز شما قرار دارد. این واحد در طبقه سوم واقع‌شده و ساختمان دارای آسانسور است. برای پارک ماشین هم پارکینگ تعبیه‌شده ولی انباری ندارد. خانه در حال حاضر در رهن مستأجر است ولی مبلغ رهن از قیمت نهایی خانه کسر شده و برای خرید متری 13 میلیون و 750 هزار تومان قیمت گذاشته‌شده است.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان در پرند، فتح

یک واحد آپارتمان 83 متری ساخت سال 1396 با دو اتاق‌خواب در پرند برای فروش گذاشته‌شده است. این واحد از لحاظ موقعیت در بهترین دسترسی محلی نزدیک مترو قرارگرفته و امکاناتی نظیر آسانسور و پارکینگ و انباری هم دارد. ساختمان فوق بسیار خوش نقشه و بدون فضای پرت ساخته‌شده است. این واحد را می‌توان با متری 16 میلیون و 506 هزار تومان به مبلغ 1 میلیارد و 370 میلیون تومان خرید.

دریان سفر امید

پرند_کاماپرس

آپارتمان تک خواب در پرند

یک واحد آپارتمان 74 متری ساخت سال 1400 در پرند برای فروش گذاشته‌شده که 1 اتاق‌خواب دارد. ساختمان مذکور جزو فاز ۴ شمالی پروژه دالاهو در شهر پرند است. واحدی که برای فروش گذاشته‌شده در طبقه چهارم قرار دارد ولی ساختمان دارای آسانسور بوده و برای رفت‌وآمد مشکلی ندارد. پارکینگ این ساختمان در محوطه باز است ولی برای ورود در ریموت دار دارد. این خانه متری 15 میلیون و 540 هزار تومان قیمت‌گذاری شده و قیمت تمام‌شده آن 1 میلیارد و 150 میلیون تومان می‌شود.

فروشی در پرند فاز ۶ هسا

آپارتمان دیگری با 80 مترمربع بنا ساخت سال 1401 برای فروش در پرند گذاشته‌شده. این ساختمان دو اتاق دارد و در طبقه دوم قرارگرفته. سازه ساختمان تماماً از بتن بوده و داخل واحد کناف کاری شده و مهندسی ساز است. این واحد متأسفانه فاقد انباری است. اما پارکینگ و آسانسور دارد. این ساختمان متری 15 میلیون تومان برابر با 1 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت دارد.

پرند_کاماپرس

آپارتمان پرند پروژه اتحاد

یک واحد 78 متری نیز در منطقه پرند بخش پروژه اتحاد برای فروش گذاشته‌شده است. این ساختمان 6 سال عمر دارد و از نظر محلی در جای بسیار خوبی برای رفت‌وآمد واقع‌شده، نزدیکی به مترو و اماکن تجاری از مزایای این ساختمان است. برای مدرسه هم مشکلی نخواهید داشت و در اطراف این واحد مدرسه در مقاطع مختلف قرار دارد. اگر ماشین داشته باشید این ملک مناسب شما نیست چون فاقد پارکینگ است. اما آسانسور دارد و طبقه چهارم بودن ملک دردسرساز نخواهد شد. این واحد همچنین انباری هم دارد. قیمت هر متر خانه 17 میلیون و 179 هزار تومان اعلام‌شده که درنهایت برای خرید باید 1 میلیارد و 340 میلیون تومان پول پرداخت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز