جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری دو خواب در سهروردی شمالی

ژیوار

خرید خانه در سهروردی شمالی با توجه به قیمت متنوع ملک در این محله و همچنین امکانات رفاهی و دسترسی سهروردی شمالی نسبت به مناطق دیگر پرتقاضا محسوب می‌شود. ‌در حال حاضر قیمت آپارتمان 80 متری در این محله حدود 10 تا 12 میلیارد بوده و برای خانه‌های نوساز و کلید نخورده به نزدیک 15 میلیارد تومان نیز می‌رسد.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 80 متری در سهروردی شمالی را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 80 متری فول امکانات

قیمت یک آپارتمان 80 متری دو خواب و فول امکانات در سهروردی شمالی 10 میلیارد و 950 میلیون تومان است. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده و از امکانات کامل همچون آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد. این آپارتمان خوش نقشه 6 سال ساخت بوده و دارای یک اتاق خواب مستر و سالن مربعی شکل قابل چیدمان است.

آپارتمان 80 متری خوش نقشه

یک آپارتمان 80 متری دو خواب و خوش نقشه در سهروردی شمالی با قیمت 11 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان که در طبقه سوم ساختمان قرار دارد در سال 1394 ساخته شده و با بازسازی کامل به مشتری تحویل داده می‌شود. از امکانات و مزایای این آپارتمان می‌توان به برخورداری از آسانسور، پارکینگ، بالکن، نور خوب و دسترسی عالی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

قیمت آپارتمان 80 متری نوساز

یک واحد 80 متری دو خواب و نوساز در سهروردی شمالی در حالی که در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته و از آسانسور نیز برخوردار است با قیمت 10 میلیارد و 400 میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان در سال 1402 ساخته شده و در یکی بهترین موقعیت‌های مکانی منطقه قرار دارد. این واحد از انباری، پارکینگ و بالکن نیز بهره‌مند است.

آپارتمان 80 متری بازسازی شده

قیمت یک واحد 80 متری دو خواب ساخت 1389 در سهروردی شمالی در حالی که به تازگی بازسازی شده، 11 میلیارد و 500 میلیون تومان است. این واحد، خوش نقشه ساخته شده و در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد. موقعیت مکانی و دسترسی خوب به علاوه برخورداری از امکاناتی چون، آسانسور، انباری و پارکینگ از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

قیمت آپارتمان 80 متری کلید نخورده

قیمت یک واحد 80 متری دو خواب و کلید نخورده در سهروردی شمالی 14 میلیارد و 800 میلیون تومان تعیین شده است. این آپارتمان در سال 1403 به بهره‌ برداری رسیده و در طبقه پنجم ساختمان قرار دارد. این واحد دارای اتاق‌ خواب‌های بزرگ، سالن مربعی شکل و پنجرهای قدی است. واحد ذکر شده فول امکانات بوده و آسانسور، پارکینگ و انباری نیز دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان