جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در محله شهران

ژیوار

شهران از محله های شمال غربی تهران و منطقه 5 شهرداری تهران است. این محله بعد از ساخت بزرگراه آبشناسان به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شد. امکانات و دسترسی خوب، شهران را به یکی از محلات پرتقاضا برای معامله مسکن تبدیل کرده است. قیمت آپارتمان در شهران از حدود متری 60 تا 100 میلیون تومان متغییر است

کاماپرس در این گزارش فهرستی از آپارتمان‌های 70 متری در شهران را معرفی می‌کند.

*قیمت آپارتمانی در شهران جنوبی ساخت سال 87 حدود 4 میلیارد و 800 میلیون تومان یعنی متری 68 میلیون و 571 هزار تومان تعیین شده است. این واحد یک خوابه در طبقه 5 ساختمانی دارای آسانسور، پارکینگ و انباری و همچنین دسترسی خوب به بزرگراه‌های منطقه واقع شده است.

*واحد 2 خوابه ساخت سال 83 در شهران شمالی به قیمت کل 5 میلیارد و 500 تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه دوم ساختمان 4 طبقه بدون آسانسور واقع شده است. قیمت هر متر این آپارتمان بازسازی شده حدود 78 میلیون و 571 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

*آپارتمانی در شهران جنوبی ساخت سال 92 با 2 اتاق خواب با قیمت کل 6 میلیارد تومان و به ازای هر متر 85 میلیون و 714 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه 3 واقع شده و آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

*قیمت آپارتمان 70 متری در شهران شمالی 6 میلیارد و 500 میلیون و به ازای هر متر 92 میلیون و 875 هزار تومان تعیین شده است. این واحد 2 خوابه ساخت سال 87 بوده و آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

*قیمت آپارتمان 70 متری در شهران شمالی ساخت 97 حدود 7 میلیارد و 600 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه سوم ساختمان 5 طبقه واقع شده و به ازای هر متر 108 میلیون و 571 هزار تومان به فروش می‌رسد.این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*آپارتمان ساخت سال 94 در شهران شمالی با 2 اتاق خواب به قیمت کل 7 میلیارد و 900 میلیون تومان و به ازای هر متر 112 میلیون و 857 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه دوم واقع شده و پارگینگ، آسانسور و انباری هم دارد.

قیمت آپارتمان نوساز در شهران

*قیمت آپارتمان 70 متری نوساز در شهران جنوبی با 2 اتاق خواب، 7 میلیارد و 420 میلیون تومان است. این واحد دارای امکانات و مشاعات کامل و همچنین سرایداری مقیم بوده و قیمت هر متر آن 106 میلیون تومان آگهی شده است.

*آپارتمان نوساز در شهران شمالی با 2 اتاق خواب 7 میلیارد تومان قیمت دارد. این واحد در طبقه 5 ساختمانی 6 طبقه واقع شده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در محله شهران

  1. حسین نصرالهی گفته:

    نوساز در شهران شمالی تا متری ۱۴۵ هم هست نوساز متری ۱۰۰ تومن در منطقه کوهسار و کن پیدا می کنید
    قیمت نوساز در شهران شمالی بهترین منطقه بنام وسک متری ۱۳۰ هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز