جدیدترین قیمت آپارتمان 100 متری در اقدسیه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اقدسیه، محله‌ای در شمیران و شمال شرق شهر تهران است. این محله از بافتی اصیل و قدیمی برخوردار بوده و همچنین دسترسی خوبی به اتوبان‌های امام علی، صیادشیرازی، ارتش و صدر دارد. قیمت آپارتمان در اقدسیه از حدود متری 100 تا بالای 200 میلیون تومان متغییر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در این مطلب فهرستی از آپارتمان‌های 100 متری در اقدسیه را معرفی می‌کند:

*آپارتمان 2 خوابه در اقدسیه ساخت سال 87 به قیمت کل 10 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه اول ساختمانی در یک خیابان فرعی خلوت واقع شده و آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

*آپارتمانی ساخت سال 90 با 2 اتاق خواب به قیمت 12 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه 5 ساختمانی دارای آسانسور، پارکینگ و انباری واقع شده و سرایداری مقیم و دسترسی آسان به بزرگراه‌ها برخی از امتیازات آن است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*واحد 100 متری ساخت سال 1400 با 2 اتاق خواب و امکانات و مشاعات کامل 14 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه سوم واقع شده و بالکن کاربردی، سرایدار مقیم و همچنین مشاعات آبی همچون استخر، سونا و جکوزى برخی از امتیازات این واحد به شمار می‌رود.

*قیمت آپارتمان 100 متری ساخت سال 96 با 2 اتاق خواب، 16 میلیارد تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه اول واقع شده و دارای بالکنی قابل چیدمان و همچنین سرایداری مقیم است.

*آپارتمان دیگری ساخت سال 95 با 2 اتاق خواب 20 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد که در طبقه سوم ساختمانی 6 طبقه واقع شده دارای مشاعاتی همچون استخر بزرگ و فعال، لابی، سالن ورزش و محوطه فضای سبز است.

قیمت آپارتمان نوساز در اقدسیه

*قیمت آپارتمان نوساز 100 متری در برجی 11 طبقه، 13 میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه 2 واقع شده و دارای امکانات و مشاعات مطلوبی است.

*آپارتمان نوساز دیگری با 1 اتاق خواب، 16 میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه 2 ساختمان 6 طبقه واقع شده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

*قیمت آپارتمان نوساز در اقدسیه 20 میلیارد و 700 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه 4 آپارتمانی در یک کوچه 12 متری واقع شده است. واحد مذکور علاوه بر آسانسور، پارکینگ و انباری، دارای پنجره‌های سرتاسری و بزرگ است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 100 متری در اقدسیه

  1. سالار حسینی گفته:

    من یه خونه پدری دارم تو این محله 20 سال ساخته 160 متر هم هست ویلایی به نظرتون چقدره قیمتش ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز