جدیدترین قیمت آپارتمان نوساز در گرمدره

گرمدره در 25 کیلومتری غرب تهران و نزدیکی کرج واقع شده است. گرمدره به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده و با شهر قدس، وردآورد و شهريار هم مرز است. قیمت آپارتمان نوساز در گرمدره بین متری 40 تا 50 میلیون تومان متغییر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از آپارتمان‌های نوساز 80 متری در گرمدره را معرفی می‌کند.

*آپارتمان نوساز 80 متری در گرمدره با 2 اتاق خواب به قیمت کل 3 میلیارد و 400 میلیون تومان و برای هر متر 42 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه آخر ساختمان 7 طبقه دارای آسانسور، پارکینگ و انباری واقع شده است.

*آپارتمان 80 متری و نوساز دارای تراس بزرگ و قابل چیدمان به قیمت 3 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد که در طبقه 4 ساختمانی دارای فضای سبز و نگهبان 24 ساعته واقع شده، متری 42 میلیون و 500 تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*قیمت آپارتمان نوساز دیگری 3 میلیارد و 600 میلیون یعنی متری 45 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه چهارم ساختمانی بدون انباری قرار دارد.

*آپارتمانی نوساز و 2 خوابه که دارای پارکینگ، آسانسور و انباری است، با قیمت 3 میلیارد و 850 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*قیمت آپارتمان نوساز دیگری در گرمدره شمالی 3 میلیارد و 800 میلیون یعنی متری 47 میلیون و 500 تومان است. این واحد در طبقه اول ساختمان 6 طبقه دارای دسترسی خوب واقع شده است.

*قیمت آپارتمان نوساز دیگری در گرمدره جنوبی، 4 میلیارد تومان و هر متر 50 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه 4 ساختمان 5 طبقه ساخته شده است.

قیمت آپارتمان 2 تا 6 ساله در گرمدره

*آپارتمانی 2 ساله در بلوار آزادگان گرمدره شمالی، 4 میلیارد تومان یعنی به ازای هر متر 50 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه اول ساختمان 4 طبقه قرار دارد.

*آپارتمان ساخت سال 96 با 2 اتاق خواب، 2 میلیارد و 850 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد بدون پارکینگ که در طبقه 3 ساختمان 4 طبقه واقع شده، متری 35 میلیون و 625 هزار تومان قیمت دارد.

* واحد دیگری در شهرک ابوذر گرمدره شمالی با 2 اتاق خواب با قیمت کل 3 میلیارد و 900 میلیون تومان و برای هر متر 48 میلیون و 750 هزار تومان آگهی شده است. این واحد ساخت سال 98 در طبقه اول ساختمان 5 سال طبقه دارای پارکینگ، انباری و آسانسور ساخته شده و دسترسی خوبی به بزرگراه‌های منطقه دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز