قیمت آپارتمان 90 متری در حکیمیه چند؟

حکیمیه از محلات منطقه 4 شهرداری در شمال شرقی پایتخت است. این محله 4 فاز دارد و به دلیل وجود 5 دانشگاه دولتی و آزاد، به عنوان یک محله دانشگاهی شناخته می‌شود. قیمت آپارتمان در حکیمیه از حدود متری 60 تا 100 میلیون تومان آگهی شده است.

کاماپرس در این گزارش، لیستی از آپارتمان‌های 90 متری در حکیمیه را معرفی می‌کند.

*آپارتمان 90 متری در خیابان استخر به قیمت 5 میلیارد و 400 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان 2 خوابه ساخت سال 98 در طبقه آخر ساختمان 4 طبقه واقع شده و متری 60 میلیون تومان فروخته می شود.

*قیمت آپارتمان 90 متری دو خوابه در فاز دو حکیمیه 6 میلیارد و 800 میلیون تومان و برای هر متر 75 میلیون و 555 هزار تومان آگهی شده است. این واحد که سال 82 ساخته شده، آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*آپارتمان دیگری در کوی دانشگاه حکیمیه، ساخت سال 97 با 2 اتاق خواب با قیمت 7 میلیارد و 650 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه دوم با مشاعات کامل واقع شده و قیمت هر متر آن 85 میلیون تومان است.

*قیمت آپارتمان 4 ساله در فاز 3 حکیمیه، به ازای هر متر 89 میلیون و در کل 8 میلیارد و 10 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد دو خوابه در طبقه اول ساختما 5 طبقه واقع شده و آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

قیمت آپارتمان نوساز و بازسازی شده در حکیمیه

*واحد دیگری ساخت سال 96 در کوی ارغوان، با قیمت کل 9 میلیارد و 700 میلیون تومان و متری 107 میلیون و 777 هزار تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه دو واحدی واقع شده و به صورت کامل بازسازی شده است.

*قیمت آپارتمان نوساز در حکیمیه با 2 اتاق خواب، 8 میلیارد و 600 میلیون تومان است. این واحد که در طبقه آخر ساختمان 6 طبقه واقع شده به ازای هر متر 95 میلیون و 555 هزار تومان فروخته می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 90 متری در حکیمیه چند؟

  1. نهال رستمی گفته:

    حکیمیه از مناطق خیلی خوب و با اصالت تهران منطقه آروم و ساکت و بی حاشیه برای زندگی خیلی مناسب و خونه هاشم متراژ بالاس البته قدیمی ساخت هاش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز